jensemann2 Startet 23.April.2013 Link til dette innlegget Startet 23.April.2013 Inne i forpiggen er det kled med syntetisk teddystoff over alt, og det har oppstått noen små svarte prikker noen steder oppunder dekk. Prøvde å spraye juf og skrubbe med svamp, men det sitter liksom langt inni stoffet. Hva er trikset her? Sitér dette innlegget Link to post
Lorang71 Svart 24.April.2013 Link til dette innlegget Svart 24.April.2013 Jeg har noe lignende og har alltid sprayet på ren klorin, ventet 15 min og sprayet med rent vann og tørket av. Men prøv på en skjult plass, i tilfelle stoffet blekes. Har prøvd alle andre remedier og det er bare klorin som har funket. Sitér dette innlegget Link to post
jensemann2 Svart 24.April.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.April.2013 Jeg prøvde klorin metoden. Det fungerte utmerket! Tørket med en våt børste med rent vann etterpå, tørket med hårtørker og støvsugde til slutt! Takk for tipset:) nå ser det strøkent ut! Sitér dette innlegget Link to post
jabra Svart 24.April.2013 Link til dette innlegget Svart 24.April.2013 Om det kun er begrenset med små svarte prikker - bruk klorin på Q-tips på hver flekk. Sitér dette innlegget Link to post
jensemann2 Svart 24.April.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.April.2013 Det var et godt tips:) jeg er litt bekymret for hvordan det ser ut i morgen siden jeg bare tørket med en våt klut etterpå. Er jo sikkert masse klorin igjen i teddystoffet. Sitér dette innlegget Link to post
Lorang71 Svart 24.April.2013 Link til dette innlegget Svart 24.April.2013 Mener klorin fordamper. Jeg har ikke hatt noen problemer med rester av klorin i trekket. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.