Kaptein Hansen Startet 23.April.2013 Link til dette innlegget Startet 23.April.2013 Hei på dere. Jeg har lest i gjennom en del gamle tråder som omhandler samme tema, men jeg finner få ferske innlegg om dette. Det har vært delte meninger om hvorvidt dette er brukenes eller ikke.. Jeg lever i troen om at produkter kan forbedre seg med tiden og at produsentene kanskje har utbedret de "mangler" som produktet hadde tidligere. Så; erfaringer folkens? Tenkte å friske opp min marineblå kalesje i fargen og samtidig få et tett resultat. Mvh Ørjan Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 23.April.2013 Link til dette innlegget Svart 23.April.2013 Jeg har forsøkt Acapella. Potte tett, men kalesjen ble stiv. Vi brukte dette på lavvoene i forsvaret, men jeg bruker det ikke på min nye kalesje ! Sitér dette innlegget Link to post
Kaptein Hansen Svart 23.April.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.April.2013 Kalesjen ble stiv ja.. Det hørtes jo litt kjafsete ut. Ser i gamle tråder at det er flere som har samme erfaring som deg. Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 23.April.2013 Link til dette innlegget Svart 23.April.2013 Om du aldri skal ha av kalesjen igjen er det nok bra :-) Sitér dette innlegget Link to post
sun fun Svart 23.April.2013 Link til dette innlegget Svart 23.April.2013 Min erfaring med Acapella er at det er noe skikkelig griseri, vanskelig og få jevn farge og vanskelig og få bort søl, og som de andre har nevnt blir stivt , kommer ikke til og bruke det igjenn. Sitér dette innlegget Link to post
Kaptein Hansen Svart 23.April.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.April.2013 Takk for tips. Ser ut som jeg kommer hjem med en maritim transparent impregnering i morgen da.. :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.