lippert Startet 24.April.2013 Link til dette innlegget Startet 24.April.2013 Jeg har et behov for å ta med i underkant av 20 personer på en befaring i Sandebukta. Men å finne en leverandør med godkjent båt/utstyr er ikke så enkelt. Er det noen som har ideer/råd? Sitér dette innlegget mvh Knut Erik Link to post
Astor Svart 24.April.2013 Link til dette innlegget Svart 24.April.2013 Prøv Fjordsevice på Oscarsborg. De har Kaholmen som jeg er sikker på tar 20 pers. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Jens_P Svart 24.April.2013 Link til dette innlegget Svart 24.April.2013 Er jo fergetrafikk mellom Holmestrand og Lang øya. Mulig de kan ta den type oppdrag? Sitér dette innlegget Lykke er en kombinasjon av god helse og dårlig hukommelse! Link to post
lippert Svart 25.April.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.April.2013 Er jo fergetrafikk mellom Holmestrand og Lang øya. Mulig de kan ta den type oppdrag? Ja, har de i tanken. Men sidene Hørte, som er den eneste av de to båtene som passer også er en del av beredskapen deres så tenkte jeg det kunne være greit med noen alternativer. Rib hadde jo vær gøy, men er nok dessverre dårlig egnet i denne sammenhengen. Sitér dette innlegget mvh Knut Erik Link to post
Fjellbonden Svart 25.April.2013 Link til dette innlegget Svart 25.April.2013 Hva med flybåten? http://www.flybaten.no/index.html Sitér dette innlegget Link to post
eriker Svart 25.April.2013 Link til dette innlegget Svart 25.April.2013 Hva med den "lokalproduserte" Christiane? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.