Jump to content

Merking av glassdør inn til cabin.

Kotnes

Recommended Posts

Er lei av å skalle i glassdøra fra uteplassen og inn til cabin(ut også). Umulig å se når døra er lukket så jeg er på jakt etter noe slags merke å feste på døra. Et eller annet relatert til sjøen. Måker-kompassrose eller noe annet. Noen som har noe tips så det går an å se at døra er lukket. Gjerne noe med litt størrelse på.

Kroppen har passert 50 men ikke hue.

Heisann !

Jeg hadde samme problemet. Fikk laget en kompassrose til å lime på. Ser ut som sandblåst/frostet glass. Jeg synes det ble bra og fruen ble fornøyd.

Jeg bor i Tønsberg så det var naturlig å kontakte et firma som heter Ja Skilter Tønsberg AS. De lagde det mens jeg ventet. Bra service der. Har fått navn og div annet folie derfra.

Har sett når proffe monterer slikt og som kavset skriver bruker de såpevann, altså en liten sprayflaske med vann og noen dråper zalo. Spray godt på glasset slik at det er helt vått. Legg så på motivet og juster. Når du er fornøyd kan du bruke noe mykt og presse såpevannet bort fra senter. Når alt vannet er borte sitter den som støpt.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...