Kotnes Startet 24.April.2013 Link til dette innlegget Startet 24.April.2013 Er lei av å skalle i glassdøra fra uteplassen og inn til cabin(ut også). Umulig å se når døra er lukket så jeg er på jakt etter noe slags merke å feste på døra. Et eller annet relatert til sjøen. Måker-kompassrose eller noe annet. Noen som har noe tips så det går an å se at døra er lukket. Gjerne noe med litt størrelse på. Sitér dette innlegget Kroppen har passert 50 men ikke hue. Link to post
M/S Bastard Svart 24.April.2013 Link til dette innlegget Svart 24.April.2013 Vet ikke om det lar seg gjøre, men ett sandblåst motiv kunne vært pent Sitér dette innlegget Link to post
M/B Nordheim Svart 24.April.2013 Link til dette innlegget Svart 24.April.2013 Kva med briller? Sitér dette innlegget Westcruiser 37, Mørebas 7200 med BMW D530-VP290DP, Skibsplast 19 Family-ship med VP AQ151-290SP Totalmedlem RS Diagnose: Erklært kronisk båtintressert. Link to post
Eureka Svart 24.April.2013 Link til dette innlegget Svart 24.April.2013 1: Lage en logo med "Sun 33" i en eksklusiv farge :) 2:to horisontale striper Sitér dette innlegget Link to post
Luna III Svart 24.April.2013 Link til dette innlegget Svart 24.April.2013 Heisann ! Jeg hadde samme problemet. Fikk laget en kompassrose til å lime på. Ser ut som sandblåst/frostet glass. Jeg synes det ble bra og fruen ble fornøyd. Jeg bor i Tønsberg så det var naturlig å kontakte et firma som heter Ja Skilter Tønsberg AS. De lagde det mens jeg ventet. Bra service der. Har fått navn og div annet folie derfra. Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 24.April.2013 Link til dette innlegget Svart 24.April.2013 (redigert) Lag noe selv, navnet på båten eller logoen til båtprodusenten. Få dette i høy oppløsning og ta det med til en reklamesjappe. Dette koster mindre enn 500,- for en relativ stor logo. Selv gjorde jeg noe lignende på kjøkkenvinduet mitt for å hindre innsyn. Redigert 24.April.2013 av Frøken Fryd (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Kotnes Svart 24.April.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.April.2013 Takker for svar. Satte du på begge sider av døren Luna eller blir det bra med en side. Sitér dette innlegget Kroppen har passert 50 men ikke hue. Link to post
Luna III Svart 24.April.2013 Link til dette innlegget Svart 24.April.2013 Kun på innsiden. Blir levert på monteringspapir og monteres på rent glass med plastskrape, type isskrape til bil (ikke skarp) for å få ut luftblærer. Evt blærer fjerner du med ett nålestikk og ny skraping med egnet skrape eller negl. Sitér dette innlegget Link to post
SeaSC Svart 24.April.2013 Link til dette innlegget Svart 24.April.2013 .....med øynene har vel passert de 50 da eller ? Sitér dette innlegget Link to post
Luna III Svart 24.April.2013 Link til dette innlegget Svart 24.April.2013 Har sett langt yngre folk i båt som har gått/kjørt på langt mer synlige og mer ødeleggende ting enn ei glassdør. Sitér dette innlegget Link to post
SeaSC Svart 24.April.2013 Link til dette innlegget Svart 24.April.2013 ....det har jeg også Sitér dette innlegget Link to post
Luna III Svart 24.April.2013 Link til dette innlegget Svart 24.April.2013 La oss håpe det ikke blir oss kommende somre. Foretrekker å skalle i døra. Sitér dette innlegget Link to post
Kotnes Svart 24.April.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.April.2013 Da gjør jeg som Luna III. Takk for tipset. og til deg SeaSC.. Du kommer etter litt senere i år og det skal feires. Sitér dette innlegget Kroppen har passert 50 men ikke hue. Link to post
kavset Svart 25.April.2013 Link til dette innlegget Svart 25.April.2013 Bruk såpevann når du monterer så er det lettere å justere/rette opp og så får du ut luftbobler uten å ta hull :) Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 25.April.2013 Link til dette innlegget Svart 25.April.2013 Har sett når proffe monterer slikt og som kavset skriver bruker de såpevann, altså en liten sprayflaske med vann og noen dråper zalo. Spray godt på glasset slik at det er helt vått. Legg så på motivet og juster. Når du er fornøyd kan du bruke noe mykt og presse såpevannet bort fra senter. Når alt vannet er borte sitter den som støpt. Sitér dette innlegget Link to post
Kotnes Svart 25.April.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.April.2013 Takker for alle tips. Sitér dette innlegget Kroppen har passert 50 men ikke hue. Link to post
pernille Svart 25.April.2013 Link til dette innlegget Svart 25.April.2013 Har samme båt som deg, ble også lei av å "gå på døra".Limte på en sølvfarget kompassrose som kom på folie.. Godt fornøyd både med utseende og synligheten... :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.