Frøken Fryd Startet 25.April.2013 Del på Facebook Startet 25.April.2013 Har litt for mye åpning mellom dør og dørkarm på skyvedøren min. Kunne tenkt meg en slags list som tetter mellomrommet. Usikker på hvordan jeg skal feste dette men en mulighet er å montere en flat og bred gummipakning på dørkarmen på den siden som vender mot døråpningen. Denne kan så stikke ut 5mm slik at sprekken dekkes. Den blir skjult under interiøret på innsiden av åpningen. Så hvor får jeg tak i en tynn og bred pakning på 2 meter? Må være sort. Sitér dette innlegget Link to post
Chilli Solbris Svart 25.April.2013 Del på Facebook Svart 25.April.2013 Tess, Claus Olson, Jula eller byggevarehus. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Sitér dette innlegget Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Hakkannen Svart 25.April.2013 Del på Facebook Svart 25.April.2013 ..Usikker på hvordan jeg skal feste dette men en mulighet er å montere en flat og bred gummipakning på dørkarmen på den siden som vender mot døråpningen... De fleste gummipakningene du får på byggevarehus er selvklebende, så de er enkle å feste Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 25.April.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.April.2013 Problemet med selvklebende er at de detter av. vil helst ha noe som varer. Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 25.April.2013 Del på Facebook Svart 25.April.2013 Har du sett etter på sealsdirect.co.uk? Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Guest Avmønstret# Svart 25.April.2013 Del på Facebook Svart 25.April.2013 Jeg pleier å stifte de selvklebende "mellom foldene/valkene" om du skjønner. Da henger de godt. Må vel ha rustfri stift til maritimt bruk, og det vil jo ikke fungere om pakningen er enkel, med en valke. Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 25.April.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.April.2013 (redigert) Dørkarmen er av aluminium. Fant ett bilde på linken til Skipper Worse som viser litt hva jeg tenker på: Noe slikt i 50mm eller bredere burde gjøre susen, trenger ikke å være mer enn noen millimeter tykk. Edit: Kanskje noe sånt ville fungere: Redigert 25.April.2013 av Frøken Fryd (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.