Jump to content

Båttransport Tønsberg-Bergen for 23 fots båt

paso

Recommended Posts

Hei.

Har kjøpt meg en Buster Supermagnum (7,1 m lang, 2,4 m bred, vekt 1370 kg). Skal hentes i Tønsberg i kommende uke, 1-3 mai, og skal til Bergen. Hadde tenkt å gjøre det selv (har bil, henger og BE sert.)

Men siden jeg ikke har stor erfaring med å kjøre båthenger så lurte jeg på om jeg skulle betale noen for jobben. Er det noen som har tips om flinke firma eller privatpersoner som kan gjøre dette for en grei sum

Har du god trekkbil og henger bør det gå helt fint å kjøre selv. Er bare å ta det med to og følge godt med. Og huske på å holde god avstand til bil foran.

Kjørte selv fra ålesund til setermoen her i høst med min. Gikk helt fint! Er i by små gater, samt rygging som er vanskeligst. Påstår jeg. Gratulerer med fin båt og god tur!

Christian Rikardson

Hjemmesiden min

Hei!

Firmaet mitt har drevet med båttransport av denne typen båter/størrelse i mange år.

Vi har en tur østover med to andre båter rundt 1. mai, og kan evnt. ta din med opp igjen. Vi er lokalisert i Førde, men jeg har leilighet i Bergen så jeg kan ordne avstikkeren der :)

Besøk oss på www.embudbil.no evnt. søk på embudbil.no på facebook, der er det ferske bilder av båttansport :)

Jeg treffes på 95215519

Even M. Nordstrøm

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...