larsen2000 Startet 28.April.2013 Del på Facebook Startet 28.April.2013 Har sølt litt bunnstoff på gelcoat over vannlinja som har rukket å tørke. Får det ikke vekk med skurejif, noen tips om hva jeg kan bruke uten å skade gelcoaten? Sitér dette innlegget Link to post
dieselfan Svart 28.April.2013 Del på Facebook Svart 28.April.2013 jeg bruker ett barberblad som jeg holder helt flatt. Jeg håper du er over 18... og bruker skinnhansker slik at jeg ikke blir skylig i forblødning her.... Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 28.April.2013 Del på Facebook Svart 28.April.2013 Eller sånn skrape for barberblader som man bruker for å fjerne maling fra vinduer man har malt. Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
dieselfan Svart 28.April.2013 Del på Facebook Svart 28.April.2013 ...den må du vise meg bilde av Sitér dette innlegget Link to post
KjetilSt Svart 28.April.2013 Del på Facebook Svart 28.April.2013 Denne er kjekk, tipper det er den Mouche tenker på: http://www.lefdal.com/product/hvitevarer/andre-hvitevarer/ELECHOBSCRAPE/electrolux-skrape Sitér dette innlegget Link to post
jan Svart 28.April.2013 Del på Facebook Svart 28.April.2013 Hvis det er bare litt tynt småsøl som er på gelcoten så kan du også bruke aceton,men da må du ha rene filler,eller du kan bruke tørkerull,må ha rene filler hele tiden,..viktig å ikke grise,ta små partier..så må du bruke gummihansker..etterpå må du legge på litt polish og wax igjen Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 28.April.2013 Del på Facebook Svart 28.April.2013 Denne er kjekk, tipper det er den Mouche tenker på: http://www.lefdal.com/product/hvitevarer/andre-hvitevarer/ELECHOBSCRAPE/electrolux-skrape Ja, noe sånt. De kommer i mange fasonger og priser. Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
dieselfan Svart 28.April.2013 Del på Facebook Svart 28.April.2013 Supert, denne kommer til å spare meg mye blodsøl og såre fingertupper Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.