Kjelli Startet 28.April.2013 Link til dette innlegget Startet 28.April.2013 Har feil på gass alarmen i båten, en Fairline Phantom 38, 1998 modell, ser ut som dette har stått i siden båten var ny. Noen som vet hvor sensor for denne er plassert, så jeg kan se om jeg kan fikse den? Det startet med at den "hylte" litt hver gang jeg satte strøm på den, så ble det mer og mer hyling, og nå hyler det i et. Mvh Kjelli Sitér dette innlegget Link to post
REM Svart 28.April.2013 Link til dette innlegget Svart 28.April.2013 Hos meg satt den i sparkelista under kjøkkenbenken. Bøy deg ned og kikk under overhenget helt nede på dørknivå. Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Nikk Svart 28.April.2013 Link til dette innlegget Svart 28.April.2013 Den "hyler" ikke fordi den faktisk detekterer gass da? Sitér dette innlegget Link to post
Kjelli Svart 28.April.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.April.2013 Hei REM, fant den der, ja. Ser ut som den andre står nede i motorrommet, mellom sjøvannsfiltrene. Har en mistanke om at det er den i motorrommet som lager problem, står litt utsatt til for vannsøl. Noen som vet om en kan skaffe løse følere? Hei Nikk, nei, den hyler uansett, er sjelden gass påkoblet, har vært ustabilt siden jeg kjøpte båten. Sitér dette innlegget Link to post
Kjelli Svart 28.April.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.April.2013 Fant de her: http://www.safety-marine.co.uk/gas-alarms-and-gas-detectors/p3422s82/pilot-gas-alarm-replacement-sensor-with-3-5m-cable.htm Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.