Rastløs Startet 28.April.2013 Link til dette innlegget Startet 28.April.2013 (redigert) Hei, Har byttet ut det vanlige Lewmar rattet på seilbåten med et folderatt. Jeg har en Bavaria og det skal være Lewmar styring. Rattet sitter på en konisk bolt. Problemet mitt er at det nye rattet kommer for nærme pidestalen, slik at skru håndtakene på rattet subber borti motor instrumentet på pidestalen. Har noen forslag til hvordan jeg kan få rattet til å sitte lengre ut fra pidestalen ? Finnes det noe foringsmateriale som er holdbart nok til å bruke på den koniske bolten, slik at rattet ikke går så langt inn ? - Gjengetape e.l ? - og hvis noen trenger et 36´ Lewmar vanlig seilbåt ratt ,så har jeg et til salgs. Redigert 28.April.2013 av Rastløs (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
snorken Svart 24.Juni.2020 Link til dette innlegget Svart 24.Juni.2020 (redigert) prøv med tynn rustfri stålfolie fra en termos el lignende. det finnes også shimsblikk i kobber eller messing, brukes til oppretting av motorer, fås sikkert på et mek verksted. Redigert 24.Juni.2020 av snorken (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Code0 Svart 24.Juni.2020 Link til dette innlegget Svart 24.Juni.2020 Bilde..? Slik ser det ut på min... her er det god lass, tydeligvis ikke på din.. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.