Jump to content

Trenger hjelp til å kople plotter til gps

ut mot havet

Recommended Posts

Er ganske frustrert, har kjøpt meg ein JMC Superpilot og skal kople den til ein gps som eg har frå før men har ikkje kunnskap til dette.

Eg har Ein Furono gp30 og ein Shipmate gps, eg skal bruke ein av dei til å kople til plotteren.

Har kjøpt plotteren på nettet hos ein kjent nettbutikk for slikt utstyr men får ikkje noko svar på henvendelser der. Har forespurt eit lokalt firma i bransjen men får ikkje hjelp der fordi eg ikkje har kjøpt utstyret der ( fårståeleg). Veit at det er medlemmer på forumet som fikser dette lett så om det er nokon som kan hjelpe er eg takknemeleg.

Fant brukermanual til Furono men ikkje til Shipmate.

Kunnskapen min er på det nivå at eg må vite kva ledningsfarger som skal koplast saman. Har også ein VHF som skal koplast til plotteren.

Selfølgeleg kan eg kjøpe ei gps antenne som har kontakt som passer rett i plotteren men synest det er unødvendig når eg har to gps`er som fungerer fint.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...