Jump to content

Hvor skaffe el-patron til isotemp bereder?

m/s draugen

Recommended Posts

Mitt element på min isotemp har tatt kvelden og sliter med å skaffe en ny.Iflg.Nettbåt så er det noe tull med importør fra isotemp.Så.....er det noen der ute som kan hjelpe meg?Tanken er demontert så det blir ikke noe båtlin før dette er i orden.

Legger ved link til type det gjelder

http://webshop.nettbaat.no/products/isotemp-el-patron-regular--230v-750w

• 1 måned senere...

Det tok sin tid,men i går fikk jeg tilsendt en patron.Marine og industriservice i Tr-heim skaffet til veie etter hvert.Problemer med ny leverandør som ikke helt hadde oversikt,så på tredje forsøk klarte han å sende det rette.Og det til 1/2 prisen enn det nettbåt opererer med i sin katalog :) Endelig varmt vann om bord.

Seatronic.no har det du trenger her.

Det tok 2 dager fra min bestilling til jeg kunne hente delene på den lokale coop butikken (myPack) Imponerende...

Det var kun pakningen som var kaputt hos meg, men en merkelig prising av el patron med pakning i forhold til kun pakningssett fikk meg til å bytte begge deler. Når du monterer nytt så sjekk skarpe kanter på plate som presser mot pakningen. Dette kjent problem med denne konstruksjonen. Pakningen skjæres i stykker av den skarpe kanten på platen som ligger mot åpningen og begynner å lekke. Jeg pusset kantene med sandpapir så får vi se hvor lenge det holder nå.

SailorBoy

Redigert av sailorboy (see edit history)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...