m/s draugen Startet 29.April.2013 Link til dette innlegget Startet 29.April.2013 Mitt element på min isotemp har tatt kvelden og sliter med å skaffe en ny.Iflg.Nettbåt så er det noe tull med importør fra isotemp.Så.....er det noen der ute som kan hjelpe meg?Tanken er demontert så det blir ikke noe båtlin før dette er i orden. Legger ved link til type det gjelder http://webshop.nettbaat.no/products/isotemp-el-patron-regular--230v-750w Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 29.April.2013 Link til dette innlegget Svart 29.April.2013 Prøv seatronic.no Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
m/s draugen Svart 29.April.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.April.2013 Nope.Virker som det bare er nettbaat som har det i sortementet og de klarer ikke å skaffe de. Sitér dette innlegget Link to post
Jakob T Svart 30.April.2013 Link til dette innlegget Svart 30.April.2013 Prøv Marine og Industrisalg i Bergen.Er vel gjenger og lengde som er viktig. M onterte inn 650v,for å kunne bruke agregat på 1000 w Sitér dette innlegget Link to post
taunus Svart 30.April.2013 Link til dette innlegget Svart 30.April.2013 (redigert) Søk på :isotemp water heater parts http://www.isotherm-parts.com/isotemp-water-heater-parts-c-15_41/220v750w-heating-element-for-regular-water-heater-p-1930.html Denne skal være 220 v Redigert 30.April.2013 av taunus (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 30.April.2013 Link til dette innlegget Svart 30.April.2013 Skru ut det defekte elementet og ta det med deg til rørleggeren. De har ofte mye rart i hyllene sine.... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
m/s draugen Svart 8.Juni.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Juni.2013 Det tok sin tid,men i går fikk jeg tilsendt en patron.Marine og industriservice i Tr-heim skaffet til veie etter hvert.Problemer med ny leverandør som ikke helt hadde oversikt,så på tredje forsøk klarte han å sende det rette.Og det til 1/2 prisen enn det nettbåt opererer med i sin katalog :) Endelig varmt vann om bord. Sitér dette innlegget Link to post
ÅtteGlass Svart 8.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 8.Juni.2013 Importøren av Isotemp gikk konkurs i vinter. Ny importør er Hellanor, så det kommer nok på stell etterhvert. Sitér dette innlegget Oslo Seil- og Båtskole. Link to post
sailorboy Svart 8.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 8.Juni.2013 (redigert) Seatronic.no har det du trenger her. Det tok 2 dager fra min bestilling til jeg kunne hente delene på den lokale coop butikken (myPack) Imponerende... Det var kun pakningen som var kaputt hos meg, men en merkelig prising av el patron med pakning i forhold til kun pakningssett fikk meg til å bytte begge deler. Når du monterer nytt så sjekk skarpe kanter på plate som presser mot pakningen. Dette kjent problem med denne konstruksjonen. Pakningen skjæres i stykker av den skarpe kanten på platen som ligger mot åpningen og begynner å lekke. Jeg pusset kantene med sandpapir så får vi se hvor lenge det holder nå. SailorBoy Redigert 8.Juni.2013 av sailorboy (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.