Jump to content

Kona, hvordan landkrabba ble havfrue!

Chilli Solbris

Recommended Posts

Lykke til med giftemål! Maritim ramme?

Kona mi skal på kurs! Ta roret kjerring.... Ender vel opp med å bli bortreist fra roret tenker jeg...... :p:p:p:D:D:D

Sent from my GT-P5100 using Tapatalk 2

Mvh

Chilli Solbris

Båtlivet gir meg de største gleder!  Og de største sorger!😂
Trenger du noe? www.solbrismaritime.no

Min skal den 15. Juni. Ser at det ble noe feil i forrige innlegg, bortvist skulle det være ikke bortreist.... Jeg blir bortvist......

Sent from my GT-P5100 using Tapatalk 2

Mvh

Chilli Solbris

Her er det jeg som har "oppheng" på seilskøyter. Gubben ønsker seg vel egentlig noe a'la skjærgårdsjeep. Jeg ville han skulle slenge seg med da jeg tok D5L, men siden han er fargeblind ville han ikke få utstedt sertifikatet. Men skulle gjerne fått han mer helfrelst på gamle seilskøyter altså ;-)

LS21 "Skudenes" 1900, og LS23 "Naley" 1897. Losskøyter som gikk i tjeneste i Skudefjorden.

Håper dere får et knakende flott bryllup! Blir plenty med båtturer på dere fremover tenker jeg! :D:D:DSent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Jeg har også lyst på D5L. Ingen tvil om nytteverdien der! Så flott at du har fått dratt gubben med! Tror kona har et mål om både båtførerprøven og VHF sertifisering. Sjølivet har sine klare gleder! Men hva med begge deler? Diger seilskute og skjærgårdsjeep? :p:p:pSent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Mvh

Chilli Solbris

Håper turen blir fin og at været blir noe helt annet enn det vi har nå! Skal jobbe i pinsen, så i år blir det ingen tur på oss. :o:lol:

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Mvh

Chilli Solbris

Gratulerer med ett-årsdagen! Flott ramme og vanvittig god i de til feiring av ett-årsdagen! Lurer på om jeg klarer å overtale kona til noe lignende på vår neste bryllupsdag,som er i november!!!

Mvh

Chilli Solbris

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...