Arild81 Startet 30.April.2013 Link til dette innlegget Startet 30.April.2013 Som tittelen sier. Har lagt inn en bestilling, men får ikke noe om at den er sendt. Har sendt 2 mailer uten svar. Noen som har handlet her? http://batutstyr.mamutweb.com/Shop/List/Anoder/96/1 Sitér dette innlegget Link to post
Folk I Båt Svart 30.April.2013 Link til dette innlegget Svart 30.April.2013 Er nok regelen mer enn unntaket. Har sendt mailer via dems egne nettsider under "kontakt oss" med diverse forespørsler til både Mjøsservice og La-Sa Båt & Motor. Uten å høre en lyd fra dem. Årsaken til at jeg benytter meg av dette i stedet for å ringe er at jeg ikke har tilgang til egen private telefon de toukersperiodene jeg er ute på jobb. Men tjenesten er tydeligvis mer proforma enn av praktisk betydning hos disse forhandlerne. Sitér dette innlegget Link to post
Vidar'n Svart 30.April.2013 Link til dette innlegget Svart 30.April.2013 Har meget god erfaring, greie priser, rask service og hjelp på alle måter med K.A. Høvring Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 30.April.2013 Link til dette innlegget Svart 30.April.2013 Han har hjulpet meg med båten et par ganger. Veldig grei kar. Båtutstyr har jeg derimot ikke kjøpt av ham ennå. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.