Nutec Startet 30.April.2013 Link til dette innlegget Startet 30.April.2013 Etter å ha vært stolt eier av båtplass så var det nå på tide å fylle den med en båt. Etter å ha vært på en del messer falt valget til slutt på en helt ny Bavaria 32 Sport. Har ennå ikke fått båten, men har uansett et par spørsmål. Vurderer å kjøpe noe ekstra tau fra Biltema til å ha permanent i båtplassen. Er det noe kvalitet over det de har? Trenger også noe info om en vifteovn e.l som eg godkjent av forsikringselskapene til å ha ombord. Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 30.April.2013 Link til dette innlegget Svart 30.April.2013 Gratulerer med stilig skute ! Dette er godkjent varmevifte: http://www.seatronic.no/varmere-varmeovner-c-107_247/thermal-2000-vifteovn-p-420 Sitér dette innlegget Link to post
Nutec Svart 30.April.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.April.2013 Takker. Den ovnen ha jeg sett flere som har. Er vel den jeg burde gå for. Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 30.April.2013 Link til dette innlegget Svart 30.April.2013 Trofast venn av meg Kjekk å ha om natta da jeg er feiging som ikke liker å kjøre dieselvarmer når jeg sover.. Sitér dette innlegget Link to post
TICORA Svart 30.April.2013 Link til dette innlegget Svart 30.April.2013 Tauene er helt ålreit til prisen. Sitér dette innlegget Link to post
valvolainen Svart 30.April.2013 Link til dette innlegget Svart 30.April.2013 Grattis med herlig båt! Drømmer om en slik. Starting racking up hours! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.