Nutec Startet 30.April.2013 Link til dette innlegget Startet 30.April.2013 Har ny båt med tv levert. Vurderer å kjøpe kort fra rikstv for å få inn noen flere kanaler. Bruker Get hjemme og betaler lisens. Risikerer jeg å få enda en lisens på tv i båten? Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 30.April.2013 Link til dette innlegget Svart 30.April.2013 Hva slags "lisens" er det du mener? NRK-lisensen dekker din husstand, enten det er hjemme, på hytta eller i båten. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
All In Svart 30.April.2013 Link til dette innlegget Svart 30.April.2013 Hva med å bruke RiksTV hjemme også? Får jo 4 kort, og kan ha 3 hjemme og et i båten;-) Sent from my iPad using Tapatalk HD Sitér dette innlegget Link to post
Nutec Svart 30.April.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.April.2013 Tenkte på nrk lisensen ja. Lite lysten på 2 stk av den. Sitér dette innlegget Link to post
Proxor Svart 30.April.2013 Link til dette innlegget Svart 30.April.2013 betaler ikke mer en en tv lisens uansett hvor mange tver du har.eg hadde rikst tv i tideligere båt, funket fint det, men må sikkert søke in igjen til rikti frekvens når du er på langtur, det måtte eg, funket i stavanger men ikke når eg kom heim til Florø med den, men fekk bilde igjen når eg fekk endra frekvens og søkt in igjen på nytt eller noe i den dur. Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 30.April.2013 Link til dette innlegget Svart 30.April.2013 (redigert) Tenkte på nrk lisensen ja. Lite lysten på 2 stk av den. Som sagt; om du allerede betaler NRK-lisens, er det fritt frem for å bruke kabel-TV, parabol og også riks-TV i båten. Så lenge lisensen står på deg og du er bruker, er det kun en lisens å betale. Men den gjelder ikke for sønnen eller datteren din med egen bostedsadresse. Redigert 30.April.2013 av Lars H. (see edit history) Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Mariell Svart 30.April.2013 Link til dette innlegget Svart 30.April.2013 (redigert) Er spent på om min TV lisens forsvinner av seg selv eller om jeg må si den opp. Bor i båten når jeg er hjemme i Norge. Grunnet jobben med mye visumsøknader må jeg ha en fast adresse. Tidligere hadde jeg adresse og sto som eier av en leilighet, som min sønn og sambo'n disponerte. Har selv ikke sovet en natt i den leiligheten. Tv lisensen kom til meg. Nå har de flyttet og leiligheten er solgt. I deres nye leilighet, står de selvfølgelig som eiere. Jeg "flyttet etter" og har nå den leiligheten som min "Hjemmeadresse". Da skal vel de og ikke jeg som skal betale denne TV lisensen. PS. Er ikke det at jeg ikke vil betale "deres" lisens, er bare redd for at det dukker opp 2 lisens krav. Redigert 30.April.2013 av Mariell (see edit history) Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Audiquattro Svart 30.April.2013 Link til dette innlegget Svart 30.April.2013 Er spent på om min TV lisens forsvinner av seg selv eller om jeg må si den opp. Hallo? Vi snakker om staten gjør vi ikke? Sitér dette innlegget Link to post
Sleipner97 Svart 30.April.2013 Link til dette innlegget Svart 30.April.2013 Skal ikke være noe stress med den lisensen, når bestefaren min kjørte trailer brukte han den flere steder i landet. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.