simsi Startet 30.April.2013 Link til dette innlegget Startet 30.April.2013 Hei jeg sliter litt med tung hendel når jeg skal sette drevet i gir jeg har gått over alt og ender opp med att feilen er på selve drevet denne er litt stri, noen som har noen tips til å fikse dette?:) Sitér dette innlegget Link to post
simsi Svart 1.Mai.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2013 Ingen som vet hvordan jeg kan fikse dette?er d mulig den blir lettere når olja i drevet blir varm? Båten står på land enda, så jeg har bare prøvd me motoren av. Sitér dette innlegget Link to post
adeneo Svart 1.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2013 (redigert) Girvelgeren bør normalt være lett å vri for hånd. Dersom den ikke er det bør du nok ta den ut ved å løsne de fire skruene på festeplaten og dra den rett ut, og deretter inspisere konet og sjekke at dette går lett opp og ned. Det er ikke noe mulighet til å smøre dette noe større, men dersom du tar den ut, og problemet er i selve veksleren, så bør du ta det fra hverandre, bytte tetningen og gjøre det skikkelig rent. Redigert 1.Mai.2013 av adeneo (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
simsi Svart 2.Mai.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2013 Mulig jeg får prøve det da, er det noe spesielt man bør tenke på når man åpner opp der? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.