Marwin Startet 30.April.2013 Del på Facebook Startet 30.April.2013 Skal ta årets tur fra Bergen til Risør i vår, og vet at det er plassert web-kameraer rundt omkring i de forskjellige båthavner og utsikt mot havet / sjøen. Hvorfor ikke oppgi adressene til disse slik at vi kan se hvordan forholdene og trafikktettheten er? Hadde vært kjekt om dette kunne ha vært gjordt for hele landet Sitér dette innlegget Kystskipper 1984. Marintek Tr.heim. Link to post
Dolviking Svart 30.April.2013 Del på Facebook Svart 30.April.2013 (redigert) Det finnes allerede flere oversikter bla. denne. www.kamerakartet.no og www.webkameraerinorge.com Redigert 30.April.2013 av Dolviking (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Marwin Svart 30.April.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.April.2013 Det er riktig, men for det første er ikke de sidene oppdaterte, og de aller fleste som er nevnt der er ikke over båthavner og havstrekninger. Derfor denne strengen. Vet DU adressen til slike kamera? Sitér dette innlegget Kystskipper 1984. Marintek Tr.heim. Link to post
Lars H. Svart 30.April.2013 Del på Facebook Svart 30.April.2013 Jeg har en oversikt over webkameraer langs kysten for Norge, Sverige, Danmark, Island og Færøyene på min hjemmeside trudelutt.com med direktelink her. Dessverre endres adressene stadig, så det er umulig å til en hver tid å være oppdatert. Beklager. Men tips om webkameraer av interesse mottas med takk, så skal jeg legge de inn i oversikten. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Marwin Svart 30.April.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.April.2013 (redigert) Imponerende Lars H. Takker Ja, ser at mange har fallt ut eller byttet adresse, dessverre Oppfordringen går også til f.eks. småbåthavner.... Redigert 30.April.2013 av Marwin (see edit history) Sitér dette innlegget Kystskipper 1984. Marintek Tr.heim. Link to post
CB. Svart 30.April.2013 Del på Facebook Svart 30.April.2013 Min erfaring er at adressene til Lars H er de som er mest oppdatert i kongerike. Ære være lars for det. Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
mgjell Svart 1.Mai.2013 Del på Facebook Svart 1.Mai.2013 Hardanger og Voss dykkerklubb har et kamera i Folkedal. Og ikke nok med det. De har til og med et kamera under vann der det bor en steinbit og en lange . http://www.dykkarklubben.no/index.php?option=com_content&task=category§ionid=5&id=16&Itemid=31 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.