Mox Startet 1.Mai.2013 Link til dette innlegget Startet 1.Mai.2013 (redigert) Jeg har bygd om til elektrisk toalett med dettet settet og byttet septiktank og mauell pumpe med denne tanken fra Matromarine. Byttet også ut den medfølgende spylekontrollen på ombyggingssettet med denne typen. Toalettet fungerer perfekt. Rene malstrømmen i doskålen når man skyller ned. Derimot så er det et problem med selve pumpen til septiktanken, Når jeg slår den på så starter pumpen men det kommer ikke noe ut. Har åpnet lokket i toppen av taken for å se om det skjer noe, men kan ikke se noe bevegelse. Til info så er tanken halvfull med vann. Det elektriske er koblet riktig så pumpen skal også gå riktig vei. Noen tips om hva som kan være galt? Redigert 1.Mai.2013 av Mox (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 1.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2013 har du dekkstømming for waste? isåfall se til at lokket på dollbort er skrudd helt på og tett. Sitér dette innlegget Link to post
Pjolter Svart 1.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2013 Bare ett sikkert dumt spørsmål. Er det skroggjennomføring til tanken? Og er den åpen? Sitér dette innlegget I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter Link to post
Ally Svart 1.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2013 Hvis det er en impellerpumpe, så kan det være at impelleren er gåen. Impellerpumpe tåler ikke tørrkjøring... Sitér dette innlegget Link to post
Mox Svart 1.Mai.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2013 Fant ut av den. Litt flaut, men det var jeg som hadde glemt å ta bort pluggen som tetter uløpet på pumpen før jeg monternet på slangen Nå fungerer alt helt topp. Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 1.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2013 Hehe, som regel er det en enkel forklaring. Sitér dette innlegget Link to post
Pjolter Svart 1.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2013 He he så bra :-) Sitér dette innlegget I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.