sveini 95 Startet 1.Mai.2013 Link til dette innlegget Startet 1.Mai.2013 (redigert) Som tittelen sier skulle jeg hatt hjelp til og ha Besiktige en seilbåt som ligger i bergen. Er det noen som har tid og kunnskap til det? Redigert 1.Mai.2013 av sveini 95 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Knutzen1 Svart 1.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2013 Klarer du ikke å bestige en seilbåt? Dårlig til beins? ;) Besiktige kanskje? Sitér dette innlegget Link to post
sveini 95 Svart 1.Mai.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2013 Klarer du ikke å bestige en seilbåt? Dårlig til beins? ;) Besiktige kanskje? Ja kjapp i farten på mobil skjer det fort skrive feil. godt får at du komenterte det :D Sitér dette innlegget Link to post
JGH Svart 1.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2013 Kan endelig kikke for deg eg Sitér dette innlegget BOAT = Bail Out Another Thousand Link to post
sveini 95 Svart 1.Mai.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2013 Kan endelig kikke for deg eg Har sendt deg IM Sitér dette innlegget Link to post
Bodehode Svart 1.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2013 Det å få noen andre til å se på båt for en tror jeg ikke er dumt, en som besiktiger en båt for en annen har ikke "denne vil jeg ha" skylapper på. Krever litt kompetanse, men jeg tror man får en uhildet vurdering av båten, som til syvende og sist er til det beste for kjøper. Men selvsagt bør kjøper selv ta en titt før pengene overføres :-) Sitér dette innlegget Livet er for kort til å kjøre diesel Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.