grawis Startet 1.Mai.2013 Link til dette innlegget Startet 1.Mai.2013 Skal til å støpe polyester så snart det blir varmt nok, og fikk et tips om å begynne med å pensle styren på den gamle glassfiberen. Noen som vet hvor jeg får tak i slikt i Bergen? Sitér dette innlegget Link to post
Oliver Svart 1.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2013 Dette var nytt, hva skal hensikten være med å pensle styren på gammel glassfiber? Det vanlig er vel å slipe ned til bar glassfiner og så støpe direkte på denne. Finnes mye å lese om dette her på Båtplassen. Walter_s sin tråd er bra: https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=40375&st=1410 Sitér dette innlegget Link to post
grawis Svart 1.Mai.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2013 Jeg er blitt meg forklart at styren er et viktig bindemiddel i polyester, og at jeg ved å pensle dette på glassfiberen skaffer bedre heft til den nye plasten. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.