BingoBonzo Startet 1.Mai.2013 Link til dette innlegget Startet 1.Mai.2013 (redigert) Vurderer å bytte til ny jolle på badeplattformen og evaluerer Suzumar DS270 RIB da dette virker som en god båt, samt at det ser ut til at den kan passe i forhold til daviter og sånt. Men i den forbindelse er jeg avhengig av å få målt litt på en ekte båt slik at jeg er helt sikker på at den passer. Er det derfor noen i Tønsberg/Vestfold som har en slik liggende og hvor jeg kan komme og ta noen målinger? (Om den ligger på land eller i vann spiller ingen rolle.) Redigert 1.Mai.2013 av BingoBonzo (see edit history) Sitér dette innlegget Nord West 370 Coupe - Selges, klikk her Joda 370 Sport - Solgt Nor-Dan Searider 820W - Solgt Bavaria 34 Sport HT - Solgt Link to post
Tox Svart 1.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2013 Jeg har en Suzumar RIB, hengende i daviter på min Scand Atlantic. Er ikke 100 % sikker på om det er en 270, men jeg mener at det er det. Jeg ser at du bor i Tønsberg, og da passer det bra; båten ligger på pir 7 i Teie Båthavn. Du må gjerne gå ombord for å ta noen mål. Om du må ta den ned, så får vi avtale å treffes i båthavna! Sitér dette innlegget Link to post
BingoBonzo Svart 1.Mai.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2013 Fabelaktig Tox! Ser om jeg får tatt med en tur i løpet av de neste dagene. Har du planer om å være i båten i løpet av denne uken, så kan jeg kanskje tilpasse meg din timeplan? Sitér dette innlegget Nord West 370 Coupe - Selges, klikk her Joda 370 Sport - Solgt Nor-Dan Searider 820W - Solgt Bavaria 34 Sport HT - Solgt Link to post
Tox Svart 2.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2013 Hei! Jeg har sendt deg en IM om eventuelt tidspunkt! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.