Våtbåt Startet 2.Mai.2013 Link til dette innlegget Startet 2.Mai.2013 Hei, jeg trenger å komme i kontakt med noen som kan nate dørken i kabinen. Er det noen som kjenner noen som kan denne type jobb? Båten står i Horten. Sitér dette innlegget Link to post
Våtbåt Svart 4.Mai.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2013 Jeg forsøker en siste gang, er det ingen som vet om noen som er dyktige innen nating og kan ta en mindre jobb? Sitér dette innlegget Link to post
free Svart 4.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2013 Dette er i grunnen en jobb du kan klare selv, det er litt klin men ingen heksekunst. Sitér dette innlegget Link to post
Gerhard Svart 4.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2013 På Sandvik er de flinke. Jeg vet ikke hvor gode de er på nating, men regner med at de kan det også. http://www.sandvikboats.no/ Gerhard Sitér dette innlegget Link to post
Våtbåt Svart 4.Mai.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2013 Hei Born Free, jeg altfor mange prosjekter denne våren og nating er ikke i portoføljen over prosjekter jeg skal utføre selv, he he. Men Gerhard, jeg skal sjekke med sandiv, de har muligens noen kontaker, takk for tipset! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.