MR Swe Startet 2.Mai.2013 Link til dette innlegget Startet 2.Mai.2013 Hei. Da jeg har handlet litt nå i vinter og vår fra ulike båttilbehørsbutikker tenkte jeg dele med av erfaringer. 1.Seatronic-. Svarer veldigt bra på mail og gir veldigt bra service. Ikke så mye dinger i butikken som de andre men bra utvalg i katalogen. 2 Sea King Marine- De har tatt over Maritim/fredrikstads gamle lokaler. Butikken er full med alt muligt som man kan tenke seg.. Veldigt bra service og kunnskap. Her trives jeg best 3. Marineshop. Helt ok butikk og service..Litt liten butikk. 4 Maritim Slependen- Butikken er rett bra men trefiner plater ligger på lagret som du må gå ned på lagret og knappt kan se på platerne utom måtte flytte på masse annet som lagres. service er ikke bra. Fikk ikke med alt jeg kjøpte ved et kjøp og fikk ikke noen beklagelse eller kompensasjon fast jeg måtte dra 3 mil var vei ektre for og hemte de delerne de hadde glemt og gi meg. Her kommer jeg aldri handle mer. 4. Seasea. Veldig bra service i butikk- Ikke så står men fått veldigt bra hjelp men det jeg skal ha og her var og en del ikke med når jeg pakkade opp det.. Det sende de direkt på posten til meg og beklagade..Akkurat så det skal vare. Ikke alltid like raske på svare på mail.Og seasea har veldigt bra priser på feks solceller. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.