8lv Startet 2.Mai.2013 Del på Facebook Startet 2.Mai.2013 Lurer på om denne kan benyttes i båt ? Ser det står bobil, campingvogn og lastebil på de fleste forhandler sider !? Hva kan event være problem og bruke den i båt ? Noen som har den i båt ? http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=28715048 Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 2.Mai.2013 Del på Facebook Svart 2.Mai.2013 De ferreste alarmer kan brukes i båt. Det er leverandørens måte å ikkje ta ansvar for fuktskader. Er båten tørr og grei så kan alt brukes. Eg ville sendt selger en mail og spurt, men "båt" kan være tørrere en hus og våtere en eit europris telt i høstferien...så det er vanskelig I min båt er det eg som er sikkerhetssjefen, eg hadde vurdert det som tryg og fornuftig investering. Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
8lv Svart 2.Mai.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Mai.2013 Tenkte på at denne va fin at den også kan utstyres med magnet brytere på dør luker og da er også en innbruddsalarm ! Får prøve en mail til produset og se hva svaret blir ! Sitér dette innlegget Link to post
Frank og Hilde Svart 2.Mai.2013 Del på Facebook Svart 2.Mai.2013 Jeg monterte nx-5 i vår bobil for 3 år siden, og den har fungert helt perfekt. Men i ett fuktig miljø så er jeg litt usikker på hvordan det vil gå med tilkoblingspungtene med tanke på korosjon. Sitér dette innlegget Link to post
Bøljan Svart 2.Mai.2013 Del på Facebook Svart 2.Mai.2013 Dette er jo egentlig en alarmsentral som krever flere sensorer for å dekke et større spekter, og skal du dekke det meste så kan du nesten doble prisen. Står endel her http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=412&katid=64&id= Vesentlig billigere med et par optiske røykvarslere, CO varslere og gassvarslere, kjøper du to av hver så har du 6 varslere tilsammen for halve prisen. En av disse 6 varslere vil garantert virke om noe skulle skje....bedre det enn å stole på NX-5 alene, bare en tanke.. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.