Zitt Startet 2.Mai.2013 Link til dette innlegget Startet 2.Mai.2013 Jeg kjøpte denne båtstolen hos Maritim Båtutstyr i Bergen! Stolen er som dere ser av merket Helly-Hansen, og laget i Kina. Det var den eneste stolen de hadde fra denne fabrikanten, og ble betraktet som en feilsending. Nå har jeg lyst å snekre en dobbel-stol på styrbord side, og trenger samme type stoff og farge. Den nye stolen må være max 80cm bred, og det målet har jeg ikke sett på de stolene som er i handel. Hvem skal jeg henvende meg til? For ordens skyld, jeg har ikke spurt Maritim for de hadde ikke en gang skruer som passet til stolen. Sitér dette innlegget Link to post
Chilli Solbris Svart 2.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2013 Jeg hadde forhørt meg hos de som syr kalesjer. Søland Salmakerverksted tlf. 69327193. Jeg spurte de og de sydde til stoler. Sitér dette innlegget Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Zitt Svart 2.Mai.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2013 Takk for tips, Erikda! Jeg tenkte jeg skulle lage stolen selv og finne frem symaskinen. Som vanlig er hodet fullt av ideer, men når mål ikke er standard så må man tenke alternativer! Sitér dette innlegget Link to post
Polarn Svart 2.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2013 Da vil jeg gjerne ha en detaljert bildeserie om hvordan du syr dette :) Har kjøpt meg symaskin å skal prøve meg på gardiner i første omgang. Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Christensen Svart 2.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2013 Hos aquasør spurte jeg om det samme, han sa at han lager stoler på mål! Han lager blant annet stolene til Joda 850! Rimeligere enn ferdigkjøpt også! Sitér dette innlegget Frihet kan kjøpes for penger. I år er 550 liter med blyfri 95 frihet i massevis! Link to post
Chilli Solbris Svart 2.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2013 Dette gleder jeg meg til å se fremdriften av! Blir syinga som snkeringa blir ! Og besøk fra meg med oppdrag!!! Sitér dette innlegget Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Zitt Svart 2.Mai.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2013 (redigert) Helsikken, nå ble jeg litt stresset her! Leveregelen min er; Alt jeg har lært har jeg glemt, og det jeg kan gjetter jeg meg til!!! - Jeg har troen, jeg! Resultatet må eventuelt komme i tråden; Oppussing av Wiking 26 ac! Redigert 2.Mai.2013 av Wiking26AC (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
tb55 Svart 2.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2013 Har du sjekket med Zorba i Åsane ? http://www.aszorba.no/ Sitér dette innlegget Link to post
Zitt Svart 3.Mai.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2013 Takk, tb55, Zorba skal få seg en telefon! Det dumme er at vi risikerer å gå glipp den underholdningen det vil bli når Wikingen skal begynne å sy! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.