IMF Startet 3.Mai.2013 Link til dette innlegget Startet 3.Mai.2013 Hei, jeg er en nybakt eier av en Maxi 87 og fersk innenfor det meste som har med seilbåt å gjøre. I vinter hadde jeg båten i opplag med riggen av. Når jeg skulle sjøsette båten og rigge den opp igjen oppdaget jeg at det "røret" som stikker fra masta og ned under dekk, var fraværende. Er det noen som vet hva denne delen heter? Akkurat nå ligger masta liggende på dekket, så dette er noe jeg har lyst til å få fiksa så fort som mulig. På forhånd, takk! Sitér dette innlegget Link to post
dhjerp Svart 3.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2013 Det er vel ikke noe rør som stikker ned der? Jeg tror at masta står på dekk og at det er en støtte som er under dekk, d.v.s at denne ikke har noe med masta å gjøre. Det er vel ikke noe hull der masta skal stå? Jeg kjenner ikke 87 noe særlig, men har da seilt en del i forskjellige Maxier og kan ikke huske at noen av disse har hatt masta igjennom dekket. Hadde den gått i gjennom dekket ville det i så fall vært hele masta, ikke noe eget rør. Sitér dette innlegget Link to post
bare lek(k)er Svart 3.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2013 Maxi 87?! mener du 77 har den ikke maste støtte. Har du maxi 84 skal den ha en maste støtte rett aktenfor skottet inn til forpiggen/toalettet. Har tidligere eier fjernet den ville jeg nok fått på plass en ny. Trygve Sitér dette innlegget Link to post
dhjerp Svart 3.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2013 Maxi 87: http://www.maxisidorna.com/maxi/data/9 Sitér dette innlegget Link to post
bare lek(k)er Svart 3.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2013 ops :) du har rett. (går litt surr i alle maxiene) men denne skal jo oxo ha maste støtte. mangler den bør du få på plass ny. Trygve (Samsung galaxy s3) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.