Vedvards Startet 3.Mai.2013 Link til dette innlegget Startet 3.Mai.2013 Har hørt så mye frem og tilbake vedrørende bruk av såper på disse vinduene. Blir plast vinduene matte av å bruke såpe? Sitér dette innlegget Link to post
Andresh Svart 3.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2013 Om de skulle bli litt matte bruker du bare denne etterpå: http://www.ebay.com/itm/Meguiars-Plast-Rx-Clear-Plastic-Cleaner-Polish-/160899647049?pt=UK_Car_Accessories_Car_Care_Cleaning&hash=item25765dc649 Sitér dette innlegget Link to post
Vedvards Svart 3.Mai.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2013 OK - kan denne benyttes på acryl vinduene også? De er blitt litt matte etter årenes løp.... Sitér dette innlegget Link to post
Julie III Svart 3.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2013 Jeg forsøkte meg med alle "kjerringråd" her inne helt til jeg ble anbefalt Meguiars PlastX. Dette var det eneste som fungerte for meg. Sitér dette innlegget Link to post
arkmarin Svart 3.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2013 Du får kjøpt den hos Best Marin for kr 119. Den kan også brukes på acryl vinduer også. Det kan anvendes på mange typer materiale. Sitér dette innlegget Arnehttp://www.arkmarin.no/ Link to post
Eureka Svart 4.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2013 åååååherlig.vårpuss. prøv vaselinolje og en klut som ikke har pussende egenskaper. ikke bruk microfiber etc. pollerduk gjør susen. sammen med autosol er vaselinolje guds gave til båtfolket. Sitér dette innlegget Link to post
Jørn Kynningsrud Svart 4.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2013 OK - kan denne benyttes på acryl vinduene også? De er blitt litt matte etter årenes løp.... Akryl vinduene kan du få helt som nye igjen. Men da må det litt mer enn bare muskelkraft til. Våtslipe vekk alt som er oksydert. Så våtslipe med 2500. Også begynne og hente opp glans med polering igjen. ( Mes roterende maskin) Tilslutt legger du på et lag med ruteforsegling fre nanolotus El. Lign. S for ikke saltvannet tak.... Sitér dette innlegget Link to post
Folk I Båt Svart 4.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2013 Husk også at du beholder vinduene fine lengre ved å ferske av ofte. Sitér dette innlegget Link to post
Vedvards Svart 6.Mai.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2013 Hei Takk for alle gode råd. Vi kjøpte Meguiars Plast Rx og er målløse over resultatet. Hadde ikke hverken drømt eller trodd det kunne være så mirakuløst!! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.