Sørlands skipper Startet 3.Mai.2013 Link til dette innlegget Startet 3.Mai.2013 Skal montere badeplattform på min Hanto 24, og lurer på hva som er riktig høyde. trekker gummibåt til vanlig. Jeg er også usikker på om det er best å montere støttestag opp på skroget eller ned på flaps. Sitér dette innlegget Link to post
Guest Avmønstret# Svart 3.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2013 Jeg tok google bildesøk for å sjekke hvordan andre har gjort det på vår båttype. Og annonser på Finn. Da får du et visuelt svar på begge deler. Sitér dette innlegget Link to post
KongKing Svart 3.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2013 (redigert) De fleste har vel bare støttestag under platform til båthekken, ikke ned på flaps? Se denne tråden: https://baatplassen.no/i/topic/90943-montere-ankervinsj-lewmarnidelv-24/ Men det er sikkert mange muligheter for montering :-) Kk Redigert 3.Mai.2013 av KongKing (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Guest Avmønstret# Svart 3.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2013 Om flapsen uten videre er solid nok (det må den vel uansett være...) så slipper du å ta hull under vannlinja og du slipper å ha støttestagene oppover. Tror jeg hadde valgt den løsningen. Er i mine øyne ikke skjemmende å ha stagene oppover da men... og de utgjør jo et håndtak eller noe å feste et tau i som ikke belastes veldig mye hvis man trenger det av og til osv.. men det er kanskje mer jobb enn å sette stagene ned i flapsen? Sitér dette innlegget Link to post
KongKing Svart 3.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2013 Hos meg er stagene under, men de er festet over vannlinjen så vidt jeg husker... Penest å ikke ha stag på oversiden av plattformen synes jeg, men smaken er som baken (ræva)... Kk Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.