Chiefengineer Startet 3.Mai.2013 Link til dette innlegget Startet 3.Mai.2013 Er det noen som vet hvor man kan bestille viskerblad til nyere Princess / Fairline modeller mest mulig direkte fra leverandør/produsent, evt. hvem produserer disse? Finnes det noe oversikt over aktuelle båtmodeller og evt. link til korrekte viskerblad? Sitér dette innlegget Link to post
Fairline35 Svart 3.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2013 Jeg byttet viskerblad for en uke siden på min Fairline. Kjøpte hos Bilexstra. Tror mine viskerblad er ca 70 cm lange, disse blir brukt på buss og lastebiler. Kraftig utgave og dyre. Ca 850 kr for ett par. Sitér dette innlegget Link to post
Fjellbonden Svart 4.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2013 Würth har gummi med glassfiberstøtte ii metervis. Sitér dette innlegget Link to post
Chilli Solbris Svart 4.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2013 Prøv Sleipner i Fredrikstad. Sent from my GT-P5100 using Tapatalk 2 Sitér dette innlegget Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.