Nils1 Startet 4.Mai.2013 Link til dette innlegget Startet 4.Mai.2013 Eller sagt med andre ord - er drivakselen festet med noe oppe ? Har sett på en del video på Youtube som viser demontering av girhuset - ser ut som girhuset batre trekkes rett av etter at festeboltene er løsnet?Så da antar jeg at drivakselen bare "står oppi et eller annet" - ? Sitér dette innlegget Link to post
Kiekhaefer Svart 4.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2013 Et godt tips, få tak i en servicemanual til motoren din, der står alt du trenger å vite, jeg kjøpte mine hos Ravn`s til Veradoen og disse er gull verdt, dei koster noen hundrelapper, det tjener du raskt inn igjen. Sitér dette innlegget Link to post
trulsant Svart 4.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2013 Jeg tok av undervannshuset på 2008 80hk EFI i dag, antar det er likt. Lot ene mutteren (av 5) sitte litt på, og begynte å rigle den sidelengs ved å holde i finnen nederst. Ble da litt glippe, og satte forsiktig inn en skrutrekker mens jeg forsatte å rigle. Og så slapp det, og ble hengende på siste mutteren. TA Sitér dette innlegget Link to post
Nils1 Svart 4.Mai.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2013 Takk for svar. :-) Jeg har kjøpt manual men klarte ikke å se der om drivaksel var festet på toppen :-) Men helt enig at den boken er gull. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.