M/S Bastard Startet 1.Mars.2005 Link til dette innlegget Startet 1.Mars.2005 Jeg skal ha kjølesløyfe på min båt fordi jeg ligger ute hele året! Har tittet på Sleipnerr sin hjemmeside og der sier man at en bør ta kontakt med motorleverandør for riktig dimensjonering av rørene! Er det noen her som har kjølesløyfe til sin Perkins 4.108 som kan fortelle om dimensjoner! Kikket også på den kassekjøleren, men den regner jeg med koster skjorta! Selv om den er veldig praktisk da man slipper og ha noe liggende noe utvendig på skroget! Sitér dette innlegget Link to post
TMe Svart 1.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2005 Ta deg en telefon til Sabb i Bergen og godsnakk med disse. Ikke utenkelig at du kan få det du trenger av dimensjoner der. Sitér dette innlegget Link to post
I.E Svart 1.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2005 "Bastard" Klarar nästan av all Norska men inte "kjølesløyfe", har ett Svensk ord på det eller en enkel förklaring på vad det är ? / Dan Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 1.Mars.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2005 "Bastard" Klarar nästan av all Norska men inte "kjølesløyfe", har ett Svensk ord på det eller en enkel förklaring på vad det är ? / Dan <{POST_SNAPBACK}> Se her til Tme: prøver tipset ditt Sitér dette innlegget Link to post
Plomma I Svart 1.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2005 "Bastard" Klarar nästan av all Norska men inte "kjølesløyfe", har ett Svensk ord på det eller en enkel förklaring på vad det är ? / Dan <{POST_SNAPBACK}> Kylslinga???????? Sitér dette innlegget hilsen Plomma I, roynils@online.no Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.