Stein-Erik Startet 5.Mai.2013 Link til dette innlegget Startet 5.Mai.2013 Min Eber D4 har fungert uten en feil siden den ble montert i 2004. I natt varmet den som den skulle, men på et tidspunkt sluttet den å brenne og gikk over til å kun blåse friskluft. Når jeg nå slår den av og på igjen (har det manuelle panelet) gir den kun friskluft. Men så kommer det merkelige! Når jeg velger friskluft, starter den å brenne! Den gløder normalt ( ser strømtrekket) og hører at den tenner og at pumpen går. Den går så i 2-3 min før den slår seg av. Jeg hadde med meg ut en 801 Digital Modulator i helgen (planen var å bytte denne i dag!). Jeg koblet den inn, men symptomene var de samme som med den gamle. Varmer litt når jeg velger friskluft ( den blå dioden lyser) men kun friskluft når jeg velger varme! Det er ingen feilkoder. Noen innspill.....? Mvh Stein-E Sitér dette innlegget Link to post
Chiefengineer Svart 5.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2013 Fikk problem med min i fjor. Blåste kun kaldluft. Lette i det vide og det brede etter feilkoder. Endte med å bytte glødegitter og glødeplugg så ble alt iorden. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.