Roof332 Startet 5.Mai.2013 Link til dette innlegget Startet 5.Mai.2013 (redigert) Noen som vet hvordan man velger GPS som hastighetsinput i Raymarine A70D kartplotter? Slik plotteren er konfigurert nå ser det ut som om det er hastighetsgiveren fra svingerenheten som gir hastighet (og den er betydelig feil) og ikke GPS. (-og ja, jeg er forholdsvis vel bevandret innen navigasjonens mysterier, så jeg trenger ingen avhandlinger om viktigheten av forskjellige typer innvirkninger på båthastiget). Redigert 5.Mai.2013 av Roof332 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 6.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2013 Om du kobler fra svigeren vil du kanskje få dette til. På min uten svinger brukes GPS som fartsmåling. Den er solgt nå så vet ikke mere.. Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
Roof332 Svart 20.Mai.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2013 Takk for det, ja jeg fikk det til til slutt. Måtte først ta vekk "Fart" og så legge til COG/SOG i databaren øverst på skjermen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.