mentor70 Startet 5.Mai.2013 Del på Facebook Startet 5.Mai.2013 Jeg trenger en vannlinjetape i mørk blå eller svart som er 15 mm og 30 mm bred. Jeg finner ingen butikker som selger 30 mm vannlinjetape. Er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt det? Sitér dette innlegget Link to post
NilsPils Svart 6.Mai.2013 Del på Facebook Svart 6.Mai.2013 (redigert) Jeg kjøpte 30mm hvit hos en kar som driver med reklameartikler på Skjetten. Veldig god kvalitet, rask levering og hyggelig pris. Kjempefornøyd. Jeg husker desverre ikke navnet hans, men jeg skal forske litt på det. Redigert: Har allerede forsket ferdig: http://www.skiltdekor.no/framesett.html Redigert 6.Mai.2013 av NilsPils (see edit history) Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
mentor70 Svart 7.Mai.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Mai.2013 Tusen takk for tipset, NilsPils. :-) Jeg besøkte i dag Lund skilt og dekor og fikk skreddersydd dekortape til en bra pris.Da er båten straks klar til sjøsetting. Igjen; tusen takk. :) Sitér dette innlegget Link to post
NilsPils Svart 16.Juni.2022 Del på Facebook Svart 16.Juni.2022 Nå trenger jeg 30 mm bred hvit vannlijrtape igjen. Lund Skilt og Dekor har opphørt. Så nå vet jeg ikke hvor jeg skal henvende meg. Jeg vet du kan få kjøpt 15, 25 og 50 mm, men det blir litt feil. Noen som vet? Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
Worry II Svart 16.Juni.2022 Del på Facebook Svart 16.Juni.2022 Maritim selger Vannlinjetape, flere varianter, eksempel: Vannlinjetape 25mmx15m Maritim Båtutstyr Vannlinjetape 50mmx16m Maritim Båtutstyr Vannlinjetape 3striper 39mmx10m Maritim Båtutstyr Sitér dette innlegget Link to post
NilsPils Svart 16.Juni.2022 Del på Facebook Svart 16.Juni.2022 Worry II skrev 1 time siden: Maritim selger Vannlinjetape, flere varianter, eksempel: Problemet er at jeg tenger 30mm . . Og det haster litt . . Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
tilplan Svart 16.Juni.2022 Del på Facebook Svart 16.Juni.2022 Hva med å høre med firma som driver med foliering av biler? Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 17.Juni.2022 Del på Facebook Svart 17.Juni.2022 en av disse burde ha https://www.google.com/search?q=skolt+og+dekoe+oslo&oq=skolt+og+dekoe+oslo&aqs=chrome..69i57j0i13j0i22i30.9487j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8 Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.