Frøken Fryd Startet 15.Januar.2008 Del på Facebook Startet 15.Januar.2008 (redigert) Legger ut noen bilder av cruise i litt sydligere trakter, live kamera fra MS Fram kan sees på BT sin hjemmeside.Første bildet viser "hekkbølgene" i mildt sagt nydelige omgivelser! Det neste bildet viser skuten blandt is og dyreliv. Ny årgang feiter seg opp til vinteren, ikke mange ukene til de skal i vannet! Dette bildet er tatt gjennom isen og viser tenderbåt i aktivitet. Isfjell i alle fasonger og størrelser: En og annen sel kunne observeres også. Skulle hilse fra Happy Feet og alle vennene hans! Redigert 15.Januar.2008 av Frøken Fryd (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Mariell Svart 15.Januar.2008 Del på Facebook Svart 15.Januar.2008 Litt andre omgivelser enn tradisjonelle Caribien cruise det der. Flotte bilder. Er det er cruise du fortsatt er paa? Eller har dere returnert til Norge? Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Sydvesten Svart 15.Januar.2008 Del på Facebook Svart 15.Januar.2008 Flotte bilder fra Antarkits Frøken Fryd, er vel deilig med "midnattsolen" vil jeg tro og lyse netter.. Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Seilaren Svart 15.Januar.2008 Del på Facebook Svart 15.Januar.2008 Flotte bilder Jeg har på hurtigruten Bergen- Geiranger-Trondheim i sommer, men det var jo ingenting i forhold til dette! Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Uffe Svart 15.Januar.2008 Del på Facebook Svart 15.Januar.2008 Flotte, flotte billeder ! Spørgsmålet er så om al den turisme ikke forstyrrer "Happy Feet" og hans venner lige så meget som fiskerflåderne og al den anden menneskelige aktivitet, som vises i filmen. Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 15.Januar.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Januar.2008 Er det er cruise du fortsatt er paa? Eller har dere returnert til Norge? Fram følger etter solen, Antarktis nå og nordover til Grønland om noen måneder. Fram skal desverre ikke innom Norge på veien nordover men seiler ut fra Østersjøen og forbi kysten om 3-4 måneders tid. Flotte bilder fra Antarkits Frøken Fryd, er vel deilig med "midnattsolen" vil jeg tro og lyse netter.. Ja det er litt merkelig igrunn med snø og lange dager, blir ikke helt mørkt om nettene Jeg har på hurtigruten Bergen- Geiranger-Trondheim i sommer, men det var jo ingenting i forhold til dette! Spørgsmålet er så om al den turisme ikke forstyrrer "Happy Feet" og hans venner lige så meget som fiskerflåderne og al den anden menneskelige aktivitet, som vises i filmen. Det virker som det er begrenset hvor turismen får sette sine føtter på land her og godt er jo det. Når det gjelder pingviner så er det nysgjerrige dyr. De kommer gjerne helt bort til deg men snur når de har fått tøffet seg litt hehe, nå har vel ikke pingvinen noen naturlige "uvenner" på land så de er veldig rolige. Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 18.Januar.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Januar.2008 Da er cruiset om kort tid over og jeg legger ut noen bilder til fra turen. Her ligger Fram til ankers og vi er i land en tur Stor trafikk opp og ned til stranden! Herlig utsikt fra strandkanten På tide med en svømmetur igjen, sulten vettu! Mer snø her enn hjemme Ser en godt etter her så kan man se snø som er falt ut i sjøen nylig og etterlater seg en flott blåfarge Her besøker vi den polske stasjonen Arctowski Slalom i ishavet... MS Fram Pingvin koser seg i sommervarmen For de som ønsker å lese mer om hurtigruten i Antarktis kan dere kikke her. Sitér dette innlegget Link to post
o.b.lix Svart 27.Januar.2008 Del på Facebook Svart 27.Januar.2008 mange flotte bilder her! kunne vært en artig tur... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.