Jump to content

Her er nybåten, Doral Monticello 28.3


lassal

Recommended Posts

Sommeren 2005 stilte jeg noen spørsmål om en INFRA 727 jeg hadde tenkt til å kjøpe. Jeg drøyde salget og etter et meget vellykked besøk på Sjøen for Alle idag kom jeg hjem med en ferdigutfylt kontrakt på ny båt. Båten ble en Doral Monticello 28.3 fot med 230HK 4.8 liter 6 cyl Mercruiser diesel. gleder meg virkelig til båten ankommer Norge i slutten av Mai. Båten har alt tenkelig utstyr.

Noen kommentarer på nybåten? :smiley:

 

Bilde

 

For flere bilder og oppdateringer vedrørende båten kan følges i galleriet mitt !

Link to post
Share on other sites

Stilig båt!! Selv om den mangler CBC-faciliteter ... :wink:

(Det har skjedd noe med Worse. Sportscruisere er begynt å fremstille seg som attråverdige båter. Må nok til legen snart).

Kjære Worse,

 

Ja det anbefales herved en daglig dose med værmeldinger fra NRK, ikke TV2, så kommer du nok snart til hektene igjen. Reit #17 slik at disse symptomene forsvinner raskt. Skulle ikke dette virke anbefales 3 daglige doser på FB hver dag i mai måned.

 

Har selv tilbrakt en del måneder i Bergen og lukket båt med muligheter for å innta en ankerdram på flybridge er klart å foretrekke i dine omgivelser. Du har sikkert heller ingen operative begrensinger slik vi Vestoldinger har med dyptgående, uthavn etc. Med så mange øyer og vær rundt om kring, ligger man kanskje til kai under tokt?

 

Hilsen en med kalesjebåt som vet hvordan det er med fuktig kalesje, dugg på rutene osv....

 

Petter-B :smiley:

Redigert av Petter-B (see edit history)

Hvorfor vi ikke har kjøpt bobil eller campingvogn? Jammen de flyter jo så dårlig..

Link to post
Share on other sites

Min får en dobbel kalesje, så jeg skulle visst slippe unna de tingene der - fuktig kalesje og dugg på vinduene.

 

Jeg ville i utgangspunket ha flybridge, men den ble for dyr helt ny. vi endte da opp på en slik som dette og er vel egentlig kjempefornøyd. vi har enorm uteplass, pluss at vi har god inneplass. Blir det regn og dritvær, ja da går vi ned eller sitter der med kalesjen på.

her er forresten et bilde av interiøret. jeg vil nok trives bra sammen med dette :smiley:

Bilde

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...