Jump to content

Her er nybåten, Doral Monticello 28.3


lassal

Recommended Posts

Ble en del dyrt tilleggsutstyr som trakk prisen opp ja.

El ankersvinsj, Flat TV, Vask ute, Badeplattform med teak, Dusj ute og inne, Horn, osv. jeg kan si såpass at jeg skal ned igjen for å få listen på utstyret. er så mye som jeg ikke husker/vet hva er..

Link to post
Share on other sites

Ble en del dyrt tilleggsutstyr som trakk prisen opp ja.

El ankersvinsj, Flat TV, Vask ute, Badeplattform med teak, Dusj ute og inne, Horn, osv. jeg kan si såpass at jeg skal ned igjen for å få listen på utstyret. er så mye som jeg ikke husker/vet hva er..

 

Jeg vil tro at dette har økt prisen med 20 % i forhold til "opprinnelig" pris.

 

Jeg har nettopp kjøpt båt for levering i pinsen og opplevde ca 15 % økning utover opprinnelig pris.

 

Og i tillegg skal endel kostbart utstyr som vannbåren varme, ankervinsj med syrefast kjetting for effektiv pakking i kjettingkassa og genset installeres.

Link to post
Share on other sites

Det er mulig den har økt med 20% i forhold til ord. pris.

Ustyret var egentlig ikke det jeg var mest opptatt av egentlig. fikk beskjed om at alt jeg kunne se på båten fulgte med, dvs skrue til punteputer.

Som sagt må jeg ned en tur å se på utstyrslista. mulig jeg skal ha baugpropell også.

Link to post
Share on other sites

  • 4 uker senere...

Jeg fikk telefon før påske om at båten var allerede satt i produksjon. 28 Mars ble starten av produksjonen og jeg vil få båten nå i første uke i Juni. Jeg skjønner det dere alle mente med at ventetiden er lang, for det er den. Har handlet inn en del utstyr og litt diverse til båten, så nå håper ventetiden til Juni ikke er særlig lang.

 

 

Dere kan se på flere bilder i mitt galleri

Bilde

 

Noen som vet ca. priser på skippergulv?

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...