Akult Startet 3.Mai.2006 Del på Facebook Startet 3.Mai.2006 Ser i denne tråden at noen lufter tanken i forhold til et treff for baatplassen-medlemmer på sørvestlandet. Vi tar sikkert innom Helgøysund Marina i løpet av helgen, og jeg kan jo lufte ideen med innehaver i forhold til reservering av kaiplass ei helg hvis dette er av interesse. Det hadde sikkert vært kjekt og jeg starter denne tråden for å se om det er noe interesse eller innspill i forhold til dette. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 3.Mai.2006 Del på Facebook Svart 3.Mai.2006 Hadde vært kjekt det ja. Det var jo snakk om et treff på Kvitsøy i fjor, men det kokte visst bort i kålen . Så hvis noen føler seg kallet til å arrangere dette så kunne dette blitt artig. Men Helgøysund er kanskje litt langt borte for oss med snekker bare for en helg?? Det går jo noen timer både fra Stavanger og Haugesund... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Goddis77 Svart 3.Mai.2006 Del på Facebook Svart 3.Mai.2006 I Bergen hadde vi baatplassen julebord. Ikke mye båter å brife med kanskje, men kjekt å se hvem en snakker med på nettet over en Sitér dette innlegget Link to post
tola Svart 3.Mai.2006 Del på Facebook Svart 3.Mai.2006 Undertegnede stiller gjerne opp på noe sånt såsant det passer inn i timeplanen. Stedet er velvalgt, selv for meg som tusler av gårde i 7 knop. Tola Sitér dette innlegget Link to post
Silje4 Svart 4.Mai.2006 Del på Facebook Svart 4.Mai.2006 Hei Akult! Hørtes trivelig ut med treff, men det med å reservere kaiplass Helgøsund trur eg ikkje er så god ide? Hegøysund er vel Ryfylkes mest populære gjestehavn, er det ledig plass smetter me inn. Ser ikkje for meg at Nygård skulle avvise båter pga et båttreff!!? Her er det likt for alle og ingen holdes utenfor. :nono: Sitér dette innlegget Link to post
Akult Svart 4.Mai.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Mai.2006 Men Helgøysund er kanskje litt langt borte for oss med snekker bare for en helg?? Det går jo noen timer både fra Stavanger og Haugesund...Ja det tar det litt tid å komme seg dit, enten man kommer sør- eller nordfra. Men som du skriver er det noenlunde likt enten man kommer fra sør- eller nordfylket, og derfor noe av grunnen til at akkurat Helgøysund er foreslått. Men – vi trenger ikke låse forslaget til akkurat dette stedet. Poenget er sosialt samvær og bli litt kjent med menneskene bak de forskjellige nick. Men det gjelder å finne tid og sted som gjør at flest mulig ønsker å komme. Hørtes trivelig ut med treff, men det med å reservere kaiplass Helgøsund trur eg ikkje er så god ide? Hegøysund er vel Ryfylkes mest populære gjestehavn, er det ledig plass smetter me inn. Ser ikkje for meg at Nygård skulle avvise båter pga et båttreff!!? Her er det likt for alle og ingen holdes utenfor. :nono:Ja det er jeg enig i, jeg har ikke sansen for typisk "gjeng-mentalitet". Men poenget med kaiplass var allikevel å akkurat denne helgen kunne samle båtplass-medlemmene litt mer siden tanken var at de som ønsker å bli litt bedre kjent med hverandre i forumet hadde bedre vilkår for det. Men - området der inne er ikke så veldig stort, så vi hadde nok funnet hverandre uansett. Kontruktive innspill mottas med takk. Sitér dette innlegget Link to post
skage Svart 4.Mai.2006 Del på Facebook Svart 4.Mai.2006 Det er vel også ganske greit i Skudesnes, grille litt på øya til båtforeningen Ok ikke lange turen men hyggelig er det der. Sitér dette innlegget Link to post
Fantino Svart 4.Mai.2006 Del på Facebook Svart 4.Mai.2006 Synes Helgøysund er det ideelle stedet for Rogalandstreff mhp. plassering. Skudenes er flott, men kan vel være litt væravhengig. I tilfelle mye vær og vind finnes det jo mulige alternativer lengre innover (Erøy gjestehavn der det stort sett alltid er stille, bortsett fra v/kraftig sør-aust). Stiller dersom datoen passer. Sitér dette innlegget Link to post
Geir Kallevik Svart 13.Mai.2006 Del på Facebook Svart 13.Mai.2006 Synes Helgøysund er det ideelle stedet for Rogalandstreff mhp. plassering. Skudenes er flott, men kan vel være litt væravhengig. I tilfelle mye vær og vind finnes det jo mulige alternativer lengre innover. Stiller dersom datoen passer. Jeg stiller også, om datoen skulle passe. Sitér dette innlegget Link to post
Ficher Svart 13.Mai.2006 Del på Facebook Svart 13.Mai.2006 Jeg stiller også, om datoen skulle passe. Samme her.... Sitér dette innlegget Link to post
SveinHa Svart 13.Mai.2006 Del på Facebook Svart 13.Mai.2006 Her og Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle. Link to post
Kjelli Svart 15.Mai.2006 Del på Facebook Svart 15.Mai.2006 Samme her Sitér dette innlegget Link to post
Akult Svart 15.Mai.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Mai.2006 (redigert) Helgøysund Marina er veldig positive i forhold til at vi tar sikte på å møtes der inne. Midt i verste/beste ferietid koker det vel litt vel mye til å prøve å samle troppene. Jeg har blinket ut 3 mulige helger som jeg syns passer: 9. - 11. juni 16. - 18. juni 18. - 20. augustHva mener dere? En samling rundt ”langbord” av benker ved grillen på nordre brygge hadde vært ideelt. Skulle været bli dårlig vær kan det kanskje også ordnes slik at vi kan trekke under tak. Vi kan sikkert også få til en ordning med Ingar der vi kan ha salg av baatplassen-effekter, for de som enda ikke har fått seg vimpel i masta. Redigert 15.Mai.2006 av Akult (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Geir Kallevik Svart 15.Mai.2006 Del på Facebook Svart 15.Mai.2006 9 - 11 Juni, passer for meg. De andre datoene passer ikke grunnet jobb Sitér dette innlegget Link to post
Akult Svart 20.Mai.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Mai.2006 Med det begrensede engasjementet, tror jeg vi kan legge saken på is en stund, og heller se om det er større marked for dette senere en gang... Sitér dette innlegget Link to post
oaasheim Svart 20.Mai.2006 Del på Facebook Svart 20.Mai.2006 Hadde det vore opp til meg, hadde treffet vore i sunnhordland, sidan det er sånn cirkuscirkus mellom Stavanger og Bergen. Då er det enkelt å komme til Sunnhordland frå begge "kantar"... Men så bur eg i Sunnhordland og då :p Sikkert det som får meg til å meine det. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 20.Mai.2006 Del på Facebook Svart 20.Mai.2006 Med det begrensede engasjementet, tror jeg vi kan legge saken på is en stund, og heller se om det er større marked for dette senere en gang... Synd. Det hadde vært artig med et treff. Men det må vel nesten bli en del deltakende for å få det til ja. Men men... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
skage Svart 20.Mai.2006 Del på Facebook Svart 20.Mai.2006 Vi hadde jo kommet vi også da, nå er det jo ikke kvantiteten men kvaliteten på de som kommer som betyr noe Sitér dette innlegget Link to post
Nefertiti Svart 20.Mai.2006 Del på Facebook Svart 20.Mai.2006 ekke sånne treff mest for motorbåter? Sitér dette innlegget Link to post
360 Svart 20.Mai.2006 Del på Facebook Svart 20.Mai.2006 (redigert) Må ikke være så rask med konklusjonen - Akult. En del har kanskje tatt langfri fra den 17., og har ikke nettet med seg ombord. Alle tre helgen er aktuelle. Redigert 21.Mai.2006 av 360 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 20.Mai.2006 Del på Facebook Svart 20.Mai.2006 ekke sånne treff mest for motorbåter? Det er vel mest for de som er oppi båtene, båttype er mindre viktig.. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Nefertiti Svart 20.Mai.2006 Del på Facebook Svart 20.Mai.2006 regattaer har prioritet... men skulle det passe, er man jo nysgjerrig. Selv om man har pinnebåt. Sitér dette innlegget Link to post
Fantino Svart 30.Mai.2006 Del på Facebook Svart 30.Mai.2006 Blir det noe av dette eller? For undertegnede ser det ut til at det burde være mulig alle datoer, men jeg foretrekker den i August da det alltid blir fint vær når jeg er begynt på jobb etter ferien... Sitér dette innlegget Link to post
Kjelli Svart 31.Mai.2006 Del på Facebook Svart 31.Mai.2006 Blir det noe av dette eller? Det ser ikke slik ut, mangler en til å ta ansvar for dette. Og jeg er selv ikke flink til det, så da ser det ikke ut som om der blir noe Sitér dette innlegget Link to post
Fantino Svart 31.Mai.2006 Del på Facebook Svart 31.Mai.2006 Hva med å bli enige om sted/dato her på BP, og ikke gjøre mer ut av organiseringen enn det? De som har vimpler bruker de, så finner vi nok hverandre. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.