Espen C Startet 25.September.2006 Del på Facebook Startet 25.September.2006 (redigert) Her er en til http://www.norsktest.no/demotester/index.html Redigert 25.September.2006 av Espentc (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Espen C Svart 25.September.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.September.2006 (redigert) Finn ditt nærmeste Testsenter her http://www.norsktest.no/testsentre/dyn/finn.html Redigert 25.September.2006 av Espentc (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Marna Svart 25.September.2006 Del på Facebook Svart 25.September.2006 Hvordan fungerer dette? Det kreves brukernavn og passord. Er dette en måte å ta båtførerprøven på nett på, eller tar man testenb for å trene. mvh M. Sitér dette innlegget Marna Link to post
Espen C Svart 25.September.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.September.2006 Prøv på nytt nå Sitér dette innlegget Link to post
Anonym Svart 25.September.2006 Del på Facebook Svart 25.September.2006 En skikkelig crappy side, støtter ikke Opera, er lagd med no IE-piss. Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 25.September.2006 Del på Facebook Svart 25.September.2006 Jeg strøk på jegerprøven Kanskje fordi jeg ikke har skutt annet en bom med AG 3 i hin hårde dager Sitér dette innlegget Link to post
NilsPils Svart 25.September.2006 Del på Facebook Svart 25.September.2006 Jeg sto på jegerprøven Har aldri jaktet annet enn damer (i min ungdom) Fikk ingen relevante spørsmål om det. Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
ok67 Svart 25.September.2006 Del på Facebook Svart 25.September.2006 Som gammel jeger kan jeg jakte av gammel vane uten å ta jegerprøven. Det var vist bra, for jeg strøk med glans. Kansje det er en pekepinn på hvordan det er med gamle båtførere og eventuelt fritak for sertifikatkravet...... Nå skal det sies at mange av spørsmålene på jegerprøven er totalt irrelevant for min jakt, da jeg kun jakter ryper (fjærkre). F.eks. spørsmål om treffpunkt på hjortevilt og hva slags hund man bruker på rådyrjakt har ingen mening for meg...... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.