Espen C Posted September 25, 2006 Share Posted September 25, 2006 (edited) Her er en til http://www.norsktest.no/demotester/index.html Edited September 25, 2006 by Espentc (see edit history) Quote Link to post
Espen C Posted September 25, 2006 Author Share Posted September 25, 2006 (edited) Finn ditt nærmeste Testsenter her http://www.norsktest.no/testsentre/dyn/finn.html Edited September 25, 2006 by Espentc (see edit history) Quote Link to post
Marna Posted September 25, 2006 Share Posted September 25, 2006 Hvordan fungerer dette? Det kreves brukernavn og passord. Er dette en måte å ta båtførerprøven på nett på, eller tar man testenb for å trene. mvh M. Quote Marna Link to post
Espen C Posted September 25, 2006 Author Share Posted September 25, 2006 Prøv på nytt nå Quote Link to post
Anonym Posted September 25, 2006 Share Posted September 25, 2006 En skikkelig crappy side, støtter ikke Opera, er lagd med no IE-piss. Quote Link to post
Slagskibet Posted September 25, 2006 Share Posted September 25, 2006 Jeg strøk på jegerprøven Kanskje fordi jeg ikke har skutt annet en bom med AG 3 i hin hårde dager Quote Link to post
NilsPils Posted September 25, 2006 Share Posted September 25, 2006 Jeg sto på jegerprøven Har aldri jaktet annet enn damer (i min ungdom) Fikk ingen relevante spørsmål om det. Quote Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
ok67 Posted September 25, 2006 Share Posted September 25, 2006 Som gammel jeger kan jeg jakte av gammel vane uten å ta jegerprøven. Det var vist bra, for jeg strøk med glans. Kansje det er en pekepinn på hvordan det er med gamle båtførere og eventuelt fritak for sertifikatkravet...... Nå skal det sies at mange av spørsmålene på jegerprøven er totalt irrelevant for min jakt, da jeg kun jakter ryper (fjærkre). F.eks. spørsmål om treffpunkt på hjortevilt og hva slags hund man bruker på rådyrjakt har ingen mening for meg...... Quote Link to post
Recommended Posts