enter4u Startet 4.April.2008 Link til dette innlegget Startet 4.April.2008 De fleste mener jeg er temmelig "Harry", og det syns jeg selv også, og er stolt over det Sånne ting som to eksosgjennomføringer på snekka og neonlys under badeplattformen er "Harry". Hehe! Jeg kjenner folk som rister på hodet av sånne påfunn, men hvorfor skal man ha ting likt som alle andre her? Nei jeg kjører min stil uansett Noen som har forslag til hva som er "Harry"? Sitér dette innlegget Link to post
Lars Hansen Svart 4.April.2008 Link til dette innlegget Svart 4.April.2008 Kæll oppi iført G-string... Sitér dette innlegget Link to post
horg Svart 4.April.2008 Link til dette innlegget Svart 4.April.2008 Harry? hmmm en trønder med bart Sitér dette innlegget Link to post
enter4u Svart 4.April.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.April.2008 DET er ikke "Harry".. Det er SYYYKT Sitér dette innlegget Link to post
enter4u Svart 4.April.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.April.2008 Harry? hmmm en trønder med bart Hmmmmm......enten så vet du hvem jeg er, eller så traff du hodet på spikeren ved ren flaks. Jeg er trønder og har bart Sitér dette innlegget Link to post
Smiley Svart 4.April.2008 Link til dette innlegget Svart 4.April.2008 Vel...., igrunn så er vel en gammel Smuggler fra 80-tallet ganske harry også. Men så er jeg jo fra Drammen da... Sitér dette innlegget AASS for OSS! Drikk Aass og piss Ringnes! Drikk aldri vann (og spis ikke den gule snøen)!! Link to post
enter4u Svart 4.April.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.April.2008 Smuggler med revehale i antenna Sitér dette innlegget Link to post
horg Svart 4.April.2008 Link til dette innlegget Svart 4.April.2008 Hmmmmm......enten så vet du hvem jeg er, eller så traff du hodet på spikeren ved ren flaks. Jeg er trønder og har bart Larvik, jet, propell Sitér dette innlegget Link to post
enter4u Svart 4.April.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.April.2008 Larvik, jet, propell Hehe! Hjernekapasiteten min fokuserer kun på båt om dagen Sitér dette innlegget Link to post
trikkern Svart 4.April.2008 Link til dette innlegget Svart 4.April.2008 Så ei stor snekke meg rosa gardiner og plysj i aktercabinen. Harry? Sitér dette innlegget Link to post
Blue_Dragon Svart 4.April.2008 Link til dette innlegget Svart 4.April.2008 Harry er for stor påhenger på båten. Sitér dette innlegget Link to post
Wandalen Svart 4.April.2008 Link til dette innlegget Svart 4.April.2008 Får ikke lov av kjerringa å ha noe med anker, ratt, blå og hvite striper på... hun sier det er HARRY . Da mangler jeg bare en skipperlue får og toppe det hele. Sitér dette innlegget Link to post
Smiley Svart 4.April.2008 Link til dette innlegget Svart 4.April.2008 På 80-tallet hadde jeg en rosa Glastron kledd innvendig med plysj (ja også den rosa) Og selvfølgelig opplyst med røde "horelys" oppi. Ser jo i ettertid at kanskje det var litt harry det også ja. Hjelper vel ikke stort at jeg dro den rundt med en (senka fora og heisa bak) Volvo 240 med 8 ekstralys, laksetrapp i bakruta og whitespokefelger m/235 dekk rund baut..... Sitér dette innlegget AASS for OSS! Drikk Aass og piss Ringnes! Drikk aldri vann (og spis ikke den gule snøen)!! Link to post
beauty of aqua Svart 4.April.2008 Link til dette innlegget Svart 4.April.2008 (redigert) min mor toppløs på dekk! Redigert 4.April.2008 av båtgaaal (see edit history) Sitér dette innlegget mvh.beuty of aqua achilles 265, gh 11, wesling 16, bella 620 dc, sealine s25, Scand Atlantic 32 Link to post
Sydvesten Svart 4.April.2008 Link til dette innlegget Svart 4.April.2008 Norges flagg ute etter klokken 21 på sommeren er for meg det som er mest Harry på en båt som ligger for fortøyd.. Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
VHF Svart 4.April.2008 Link til dette innlegget Svart 4.April.2008 (redigert) Harry, det er de som bråker og tror de er alene i på sjøen. Redigert 5.April.2008 av VHF (see edit history) Sitér dette innlegget Unnskyld meg er det noen som kan flytte de to yougurtbegerne så jeg får dokke??? Link to post
GURIMALLA Svart 4.April.2008 Link til dette innlegget Svart 4.April.2008 Det er endel bilting som går under harry kategorien som f.eks. terninger, wonderbaum og revehaler (allerede nevnt). Kjenner forøvrig en fra Drøbak som kjørte rundt med trommesett i snekka, og jeg vurderte lenge om jeg skulle ta med meg kontrabassen, men ble fortalt at dette virket for harry, selv om jeg personlig er sterkt uenig i dette. Feil uttrykk, mener nå jeg.... ellers regnes vel en bærepose med svensk dansband-musikk også som harry. Sitér dette innlegget Link to post
enter4u Svart 4.April.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.April.2008 Norges flagg ute etter klokken 21 på sommeren er for meg det som er mest Harry på en båt som ligger for fortøyd.. Der har du meg Men.....laksetrapp på aktercabin kanskje? Sitér dette innlegget Link to post
Stitch Svart 4.April.2008 Link til dette innlegget Svart 4.April.2008 Ikke at det har så mye med båt å gjøre men: "The Ace of Spades" med Motôrhead DET er harry det........ Sitér dette innlegget Mvh Stitch Albin Nova Link to post
-Matros- Svart 4.April.2008 Link til dette innlegget Svart 4.April.2008 Synest neon lys på en snekke er ganske Harry Sitér dette innlegget Mvh -Matros- -------------- Medlem av gruppen: folk i båt! Link to post
M/S Bastard Svart 4.April.2008 Link til dette innlegget Svart 4.April.2008 Tøft og være harry da Sitér dette innlegget Link to post
oslofjord Svart 4.April.2008 Link til dette innlegget Svart 4.April.2008 (redigert) I båtverdenen er det vage overganger mellom harry og snobbete og mellom bad-tast og finesse/luksus. I mine øyne er velbrukte båter fra 80 tallet slett ikke harry (hvis da de i båten ikke dukker opp i antrekk ala "campingliv"). Alle trebåter slipper vel også harry-stempelet. Båter med flight-bridge derimot havnet lett i harry-båsen. Hvis det blinker både i nypussett messing og eierens gullkjede bikker det raskt over til å bli harry. Kan ikke helt forklare forskjellen på en luksusbåt og en harrybåt, men noe av helhetsintrykket farges av om eieren i antrekk eller manerer prøver å framstå "finere" enn han er. Det sikreste for å vise sin formue uten å få harrystempel er vel å kjøpe en targa eller tilsvarende. Ellers er det greit å være harry....hvis man ikke panisk prøver å framstå som en snobb. Redigert 4.April.2008 av salt (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
tjuagutt Svart 4.April.2008 Link til dette innlegget Svart 4.April.2008 SJØRØVER FLAGG Sitér dette innlegget Link to post
tom-ass Svart 4.April.2008 Link til dette innlegget Svart 4.April.2008 JEG er harry! Jeg har snekke med neonlys, teddyfor, wonderbaum og innvendig speil. Jeg har solbriller på hele dagen uansett vær, jeg har flagget oppe når jeg går, uavhengig hva klokka er, det hender også at fenderene henger ute... Jeg har musikken på fullt, med forsterkere tilkoblet. Men jeg koser meg for hvert sekund jeg er i båten! Sitér dette innlegget Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
Draco24styling Svart 4.April.2008 Link til dette innlegget Svart 4.April.2008 En som har kjøpt seg princes fra tidlig 80 tall og tror han har "ny" båt Sitér dette innlegget Norske båter er best! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.