At-le Startet 8.Juli.2008 Del på Facebook Startet 8.Juli.2008 Hei. Er det noen her med erfaringer fra Nimbus 310 coupe / ny 320 coupe. ?? At-le Sitér dette innlegget Link to post
nimbuster Svart 8.Juli.2008 Del på Facebook Svart 8.Juli.2008 Solide fine båter....men trange. Båter med gode sjøegenskaper, og god fart. Sitér dette innlegget Link to post
BårdK Svart 8.Juli.2008 Del på Facebook Svart 8.Juli.2008 Se evt. etter en uten to kasser på badeplattformen, er usikker på når de sluttet med det. Veldig fine og gode båtet mer høy kvalitet og finish. Sitér dette innlegget Link to post
Blue_Dragon Svart 8.Juli.2008 Del på Facebook Svart 8.Juli.2008 Flott båt, men prøv og ligg i sengene først. Er også trangt å komme forbi førerplassen. Sitér dette innlegget Link to post
MajorAndy Svart 8.Juli.2008 Del på Facebook Svart 8.Juli.2008 På mange måder er dette en bådtype, der ligner Skilsø vældig meget - på godt og ondt: Dejlig finish, høj kvalitet men lidt trange her og der. Alt er jo et spørgsmål om smag - men jeg kan vældig godt lide disse typer både. Andre opfatter dem som "gammeldags" med deres brug af mørkt træ og planløsningen med køkken og "stue" oppe. Jeg synes, at agterdækket på 310/320 er for lille. Efter min mening skal der kunne sidde fire personer med rimelig plads på et agterdæk. Især når der er tale om en HT-type båd, der ikke har andre "udendørsarealer". Jeg er heller ikke fan af faste bænke på agterdækket. Det bliver for ufleksibelt. Og jeg fisker også en del, og så er det godt at kunne have et frit agterdæk uden "clutter" fra bænke og andet... Andy Sitér dette innlegget Link to post
BårdK Svart 8.Juli.2008 Del på Facebook Svart 8.Juli.2008 Må man vel ha faste benker nettopp på grunn av relativt lite akterdekk - løse og behagelige stoler til fire voksne krever vel et akterdekk på noe nærmere 37-40 fot, med unntak av f.eks. Viknes. På vår Riviera er det god plass til 2 behagelige stoler og et lite bord på akterdekket og barna må ta til takke med benkene på hver side. Sitér dette innlegget Link to post
Kosmix Svart 8.Juli.2008 Del på Facebook Svart 8.Juli.2008 Hei At-le! Er du på båtjakt? Fått 3-fot-syken? Fant du noe mer info om ACM? Sitér dette innlegget Seilerhilsen fra Kosmix! Logg og blogg: x79.blogspot.com Twitter: Følg meg her! Link to post
At-le Svart 8.Juli.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Juli.2008 Hei At-le! Er du på båtjakt? Fått 3-fot-syken? Fant du noe mer info om ACM? Hei. Ja , men ikke haster å kjøpe nå.... bare lure på. Vil helst lukket båt uansett vær. Vil ikke kjøpe Acm båt pga trang inne , det er jo pen båt. Helst nordisk båter Ikke lett valg lukket båter Nimbus 310-320,Nb 840,Skilsø 33, mer andre typer lukket båter???Min favoritt er Aquador 32 c er pen og dyrt At-le Sitér dette innlegget Link to post
At-le Svart 5.November.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.November.2011 (redigert) Det blir virkelig å drømme på lenge eier Nimbus 310 Coupe https://baatplassen.no/i/topic/43390-erfaring-nimbus-310-coupe/page__p__582844__fromsearch__1#entry582844 Redigert 5.November.2011 av At-le (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
torbi Svart 5.November.2011 Del på Facebook Svart 5.November.2011 Hei at-le Er du fornøyd med båten, og er båt på sjøen i din hjemmehavn no.? Sitér dette innlegget Folkeparken 22, Saga 27 ac, Viksund 900 Futura. Link to post
At-le Svart 5.November.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.November.2011 Hei at-le Er du fornøyd med båten, og er båt på sjøen i din hjemmehavn no.? Ja meget fornøyd Nimbus 310 Coupe og god sjø. Har kjørt den fra Fredrikstad til Son 20 knop på ca 2 timer. Test. Alt er i orden unntatt salong+stol slit stoff bør skifte. Båten ligger i land nå. At- le Sitér dette innlegget Link to post
MajorAndy Svart 6.November.2011 Del på Facebook Svart 6.November.2011 Herligt når drømme bliver til virkelighed. Også selv om der går år. Tillykke med båden og må I få mange gode timer i den! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.