Ask Startet 5.Februar.2010 Link til dette innlegget Startet 5.Februar.2010 (redigert) Frå ein annan tråd: Er det ikke mulig å ta den Bavaria-hetsen i en annen tråd? Eg føl med dette oppmodinga frå "Pelle Parafin" og startar denne tråden. Hugs at dette er ein tråd for vitsar, hets og negativ omtale om og av bavariabåtar. Skryt og positiv omtale av Bavaria er heilt greit, men eg ber om at slikt ikkje kjem i denne tråden. Då er det berre å håpa at folk føl oppmodinga og postar bavariahetsen her, og ikkje i trådar som omhandlar andre emne. Ask Redigert 5.Februar.2010 av Ask (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
:båt1 Svart 5.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2010 hehe dette blir gøy Havaria er det værste jeg veit Sitér dette innlegget Link to post
SRA Svart 5.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2010 Er det et slikt forum vi vil ha? Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 5.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2010 (redigert) Tydeligvis enkelte... Noen har vel bestandig behov for å hetse andre for å rettferdiggjøre egne valg og "religion". Personlig klarer jeg meg godt uten hetsetråder. Tror de fleste kan dra litt på smilebåndet av en god replikk med god timing, selv om den går på bekostning av egen båt etc så lenge det er skrevet med ett glimt i øyet. Å samle sammen hets og lage en slags lynsje-mobb er noe pubertalt. Jeg har ei gammal Polar-snekke som knapt gjør 7 knop, hvis noen føler behov for å kreke av seg ett eller annet. Trøster meg med at min båt med fin gammel Marna kan gå saktere enn de fleste andre på fjorden... Jeg er en "snekke-mann" og ikke en seiler, når jeg tenker meg om er det sikkert derfor jeg ikke føler behov for å hetse andres båtvalg. Som alle vet er vi med snekke de hyggeligste på fjorden... Redigert 5.Februar.2010 av Honduras (see edit history) Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Ask Svart 5.Februar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2010 Er det et slikt forum vi vil ha? Min intensjon er at bavariahets blir posta i denne tråden og ikkje i trådar om andre emne. Dersom så skjer så trur eg dette kan heva kvaliteten på forumet. (Som er svært bra! Takk til Ingar & Co.) Ask Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 5.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2010 (redigert) Min intensjon er at bavariahets blir posta i denne tråden og ikkje i trådar om andre emne. Du kan like godt be alle bikkjene i hele verden drite på samme flekken, not going to happen.... dette er viktig for enkelte. Har fulgt med på BP i mange år og har aldri forstått behovet for å henge ut ETT merke.... som antageligvis heller ikke lager de dårligste båtene. Men hva vet vel jeg. Redigert 5.Februar.2010 av Honduras (see edit history) Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Miss Amalie Svart 5.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2010 Nei, KOM med det Bavaria-eiere er noen raringer, det vet jeg mye om!!! Sitér dette innlegget Mitt prosjekt - Bygging av Mahogny - Triple Cockpit 22 fot https://baatplassen.no/i/topic/96443-prosjekt-nye-mahognybygg-i-fredrikstad/page-9 Link to post
Verrie Svart 5.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2010 Denne tråden håper jeg moderator stenger snarest. Å opprette en tråd med hensikt å snakke negativt om noe, enten i seg være motor, båt, annet hører ikke hjemme på bp. Sitér dette innlegget Link to post
Fanafjord Svart 5.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2010 Gjelder tråden også Bavaria-motorbåter? Det hadde jo vært snillt av oss å invitere de hit i vår hyggelig selskap, ikke sant? Sitér dette innlegget I must go down to the seas again, to the lonely sea and the sky, And all I ask is a tall ship and a star to steer her by, And the wheel's kick and the wind's song and the white sail's shaking, And a grey mist on the sea's face, and a grey dawn breaking. Link to post
jernia Svart 5.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2010 Denne tråden håper jeg moderator stenger snarest. Navnet på tråden sier jo klart ifra hva det dreier seg om, og ærlighet har jeg alltid hatt sansen for. BP burde etter min mening, som et norsk forum, ta vare på presse- og talefrihet. Det er ikke lenge siden det var forbudt å si noe negativt om kristendommen, men blasfemiparagrafen ble vel fjernet. Så verden går fremover på noen punkter, også her i Norge. Jeg har til og med vurdert å starte en tråd "Gode tegninger av Muhammed" i OT-forumet. For se hvor mange som har baller... jeg har det ikke. Dessuten ville det kanskje bli klassifisert som hets, slik at Verrie ville insistert på stengning. Blir det ikke snart noe negativt om Bavaria her, blir nok tråden flyttet til OT. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 5.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2010 Gode tegninger av Muhammed" i OT-forumet. Nå kan du ivertfall være sikker på at vi blir overvåket. Varsellysene blinker nok hos POT nå. Ellers deler jeg synet til Verrie Sitér dette innlegget Link to post
Sebaldus Svart 5.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2010 Er jo artig at det er Bavaria det igjen og igjen skal hakkes løs på når man f.eks leser om Hanse og Nelson marine. Men mobbere er vel mobbere her som i resten av samfunnet. Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 5.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2010 Nå kan du ivertfall være sikker på at vi blir overvåket. Varsellysene blinker nok hos POT nå. Har ikke de allerede en god samling bilder.... Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Bitteliten Svart 5.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2010 har ingen aning - jeg tenkte meg på at de sikkert overvåker datatrafikken og søker på visse ord. Sitér dette innlegget Link to post
mhemil Svart 5.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2010 Varsellysene blinker nok hos POT nå.Hva er POT? Eller var det PST du mente. Til info skiftet POT navn til PST for 8 år siden. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 5.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2010 POt er nok så hemmelig at det ikke er så godt kjent takk for info - det er nok PST jeg mener - der ho Janne har overtatt som schef Sitér dette innlegget Link to post
Miss Amalie Svart 5.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2010 Er jo artig at det er Bavaria det igjen og igjen skal hakkes løs på når man f.eks leser om Hanse og Nelson marine. Men mobbere er vel mobbere her som i resten av samfunnet. Jeg synes det er helt greit å mobbe bavariaeiere, jeg. Forresten står det i Aftenposten i dag at mobbing er arvelig. Det må da være bedre enn å arve en Bavaria? Det er klart at en mobber er en person med dårlig selvfølelse. Åssen skulle jeg da klart å gi min sønn god selvfølgelse...? Sitér dette innlegget Mitt prosjekt - Bygging av Mahogny - Triple Cockpit 22 fot https://baatplassen.no/i/topic/96443-prosjekt-nye-mahognybygg-i-fredrikstad/page-9 Link to post
Larvik Svart 5.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2010 Det er som er nesten enda dummere enn slike tråder, er at jeg klikker meg inn å leser... Forstår ikke vitsen med slike "hetse" tråder, men noen liker det sikkert. Godt vi er forskjellige. Sitér dette innlegget Link to post
Miss Amalie Svart 5.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2010 Som Bavariaeier har jeg blitt så avslipt i kantene at det bare glir forbi Men det er lov til å ha skøy med haterne Sitér dette innlegget Mitt prosjekt - Bygging av Mahogny - Triple Cockpit 22 fot https://baatplassen.no/i/topic/96443-prosjekt-nye-mahognybygg-i-fredrikstad/page-9 Link to post
Oteren Svart 5.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2010 ærlighet har jeg alltid hatt sansen for. Så var det det med avgrensningen mot god folkeskikk. Ikke alle som ser at enkelte meninger/ utsagn er best egnet til intern bruk... dvs aldri skulle vært formidlet Sitér dette innlegget Link to post
avmønstret5 Svart 5.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2010 Har vel sagt det før, dette er som da Pelle Petterson kom med sine Maxi-båter, kanskje litt verre for hadde vi ikke Internett. Det en kan spørre seg om er Bavarihetserne er løpegutter for noen, eller om de bare er synsere ut noe særlig ballast og egentlig nokså ranke Sitér dette innlegget Link to post
Sun Flyer Svart 5.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2010 Hvem er disse bavariahetserne som flere nevner? Og hva skal til for å bli omtalt som "bavhetser"? Jeg ble tidligere i dag omtalt som dette, men forstår ikke hvorfor. Var det pga kommentaren om at "bavaria er sjøens brunsnegle"? I så fall er det flere som ikke tar en spøk. Men det er ikke noe nytt. Bavaria er kjekke båter. De er bare litt dyre i forhold til hva man får for pengene... Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
CB. Svart 5.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2010 De er bare litt dyre i forhold til hva man får for pengene... Nå synes jjeg du var noe beskjeden Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
Honduras Svart 5.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2010 (redigert) Bavaria er kjekke båter. De er bare litt dyre i forhold til hva man får for pengene... Bavaria får kritikk for å redusere kvaliteten for å bygge billig nok. Hva er det Jeanneau skipper for å bygge enda billigere? Redigert 5.Februar.2010 av Honduras (see edit history) Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
avmønstret5 Svart 5.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2010 (redigert) Hvem er disse bavariahetserne som flere nevner? Og hva skal til for å bli omtalt som "bavhetser"? Jeg ble tidligere i dag omtalt som dette, men forstår ikke hvorfor. Var det pga kommentaren om at "bavaria er sjøens brunsnegle"? I så fall er det flere som ikke tar en spøk. Men det er ikke noe nytt. Bavaria er kjekke båter. De er bare litt dyre i forhold til hva man får for pengene... Tja hvem de er? De som alltid kommer med en negativ kommentar om B så snart en sjanse byr seg? Bunner det i misunnelse om hva noen for for pengene kontra dem selv? Eller blir deres egen farkost ekstra glansfulle når en kan rakke ned på andres? Dette er bare reinspikka tull. Jeg har seil flere Bavariamodeller er er svært overasket hvor mye båt det er for for pengene, det er helt kurante turbåter, og svært funksjonelle for sitt bruk. Hvorfor bruker det store charteroperatørene i hovedsak disse båtene. Fordi de får lite båt for pengene, hva? Minst båt for pengene får en ved å kjøpe HR og en del andre høyprisbåter, det er ett faktum. Obs: Jeg har ikke Bavaria, kun litt båtvett. Redigert 5.Februar.2010 av pettersand (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.