Jump to content

Brukererfaringer med Raymarine E widescreen?


Bømlo

Recommended Posts

Er det noen som har fått prøvd ut Raymarines nye E serie widescreen? Jeg vurderer en E90W eller E120W og HD radar. Er spesielt interessert i hva folk synes om det nye "touch" menysystemet og om E wide er verdt ekstrakostnaden over C wide.

 

Hører gjerne om alternativer til Raymarine også, men med Raymarine instrumenter og autopilot er jeg tilbøyelig til å velge ny plotter og radar fra samme sted.

Link to post
Share on other sites

Hei

 

Har akkurat kjøpt meg E 120 W og er superfornøyd alt er helt supert

 

Les siste Båtmagasinet som kom i postkassa i går så er det ingen tvil om hva du skal kjøpe deg

 

Både Simrad,Furuno og Garmin ble danket ut hehe!!til alle Garmin elskere

Link to post
Share on other sites

  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...

Tror ikke det blir det store problemet, men det gjenstår å se. Dersom det er ett problem er det jo bare å bruke knappene. Har brukt Iphone i ett par år og har ennå ikke opplevd at dette er et problem. Kanksje det blir mindre potegull og pølsespising ombord med touch screen :smiley:

Link to post
Share on other sites

De bruker E-Series Widescreen displays are preloaded with ready-to-navigate Navionics charts.

 

Er de gode nok. ?

har hørt at der er så mye feil. langs kysten, skjær som mangler til og med hel øy som ikke er med ?

er dette opp to date, er de til å stole på. :rolleyes:

--------

Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day."

Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF,CMID, NFS & SYC.

http://lagoon380careka.blogspot.com/

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...