Bømlo Startet 2.Mars.2010 Del på Facebook Startet 2.Mars.2010 Er det noen som har fått prøvd ut Raymarines nye E serie widescreen? Jeg vurderer en E90W eller E120W og HD radar. Er spesielt interessert i hva folk synes om det nye "touch" menysystemet og om E wide er verdt ekstrakostnaden over C wide. Hører gjerne om alternativer til Raymarine også, men med Raymarine instrumenter og autopilot er jeg tilbøyelig til å velge ny plotter og radar fra samme sted. Sitér dette innlegget Link to post
Louise V Svart 2.Mars.2010 Del på Facebook Svart 2.Mars.2010 Hei Har akkurat kjøpt meg E 120 W og er superfornøyd alt er helt supert Les siste Båtmagasinet som kom i postkassa i går så er det ingen tvil om hva du skal kjøpe deg Både Simrad,Furuno og Garmin ble danket ut hehe!!til alle Garmin elskere Sitér dette innlegget Link to post
Fetter Klodrik Svart 23.Mars.2010 Del på Facebook Svart 23.Mars.2010 Har også kjøpt og skal installere i påsken. Har også kjøpt Navionics Platinum + kart brikke. Sitér dette innlegget Link to post
Lbjordal Svart 23.Mars.2010 Del på Facebook Svart 23.Mars.2010 Kjøpte C-wide i fjor å etter å ha prøvd E-wide på messen nå, er jeg faktisk fristet il å bytte :/ Mye lettere navigering i menyer med touch :D Sitér dette innlegget Link to post
Careka Svart 13.April.2010 Del på Facebook Svart 13.April.2010 Det må da bli fryktelig mye fingermerker på skjermen som må være irriterende i rette sol-lyset ? Sitér dette innlegget Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day." Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF,CMID, NFS & SYC. http://lagoon380careka.blogspot.com/ Link to post
Fetter Klodrik Svart 13.April.2010 Del på Facebook Svart 13.April.2010 Tror ikke det blir det store problemet, men det gjenstår å se. Dersom det er ett problem er det jo bare å bruke knappene. Har brukt Iphone i ett par år og har ennå ikke opplevd at dette er et problem. Kanksje det blir mindre potegull og pølsespising ombord med touch screen Sitér dette innlegget Link to post
Framtia Svart 13.April.2010 Del på Facebook Svart 13.April.2010 jeg har to ukers erfaring med E90W. Touchscreen er konge og jeg er kjempefornøyd med valget! Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Blue_Dragon Svart 13.April.2010 Del på Facebook Svart 13.April.2010 Er det ny software også med bedre display. Sitér dette innlegget Link to post
Framtia Svart 13.April.2010 Del på Facebook Svart 13.April.2010 omtale på Panbo se også videoer her Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Careka Svart 13.April.2010 Del på Facebook Svart 13.April.2010 De bruker E-Series Widescreen displays are preloaded with ready-to-navigate Navionics charts. Er de gode nok. ? har hørt at der er så mye feil. langs kysten, skjær som mangler til og med hel øy som ikke er med ? er dette opp to date, er de til å stole på. -------- Sitér dette innlegget Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day." Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF,CMID, NFS & SYC. http://lagoon380careka.blogspot.com/ Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.