Martin_ Startet 2.Mars.2005 Del på Facebook Startet 2.Mars.2005 Hei Jeg leter etter en lyspære til søkelyskasteren. Det er en DHR 5". Vetus selger disse men kan ikke skaffe 250W pære. Pæren jeg skal ha heter 28V 250W GE4553, en lyspære som brukes til landingslys på fly. Hvor får jeg tak i den? Sitér dette innlegget Link to post
Herman Svart 2.Mars.2005 Del på Facebook Svart 2.Mars.2005 Hei Jeg leter etter en lyspære til søkelyskasteren. Det er en DHR 5". Vetus selger disse men kan ikke skaffe 250W pære. Pæren jeg skal ha heter 28V 250W GE4553, en lyspære som brukes til landingslys på fly. Hvor får jeg tak i den? <{POST_SNAPBACK}> Prøv hos AVAB, evt send en mail til:lyssalg@avab-cac.no. Sitér dette innlegget All I ask is a tall ship and a star to steer her by Link to post
Herman Svart 2.Mars.2005 Del på Facebook Svart 2.Mars.2005 Men du har altså kjøpt en lampe, men forhandler kan ikke skaffe ekstrapære til den. Det syns jeg høres ut som slett kundebehandling. "Beklager frue, støvsugerposer til din nye "Superduper-duster XZ250TD" støvsuger kan vi dessverre ikke skaffe..." Går ikke an det vettu! Sitér dette innlegget All I ask is a tall ship and a star to steer her by Link to post
Martin_ Svart 2.Mars.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Mars.2005 Ja, jeg synes det var merkelig. Ekspeditøren virket ikke helt "up to date" på produktene deres. Sitér dette innlegget Link to post
Fiskmåsen Svart 2.Mars.2005 Del på Facebook Svart 2.Mars.2005 Prøv hos Norrønafly, Rakkestad. Vanligvis hyllevarer der. Fa Sitér dette innlegget Link to post
Martin_ Svart 2.Mars.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Mars.2005 Jeg fant den hos AVAB, takk for hjelpen. Sitér dette innlegget Link to post
skippy Svart 2.Mars.2005 Del på Facebook Svart 2.Mars.2005 Trodde en vær forhandler var pliktig til å skaffe slitedeler i 10 år etter at produkte var solgt. Er det bare tull og rykter jeg har hørt?? Johnny Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.