Jump to content

Sjøsetting av nybåten i dag og hentetur på 1 nautisk mil

Kire

Recommended Posts

Flott båt. Det er nok godt å endelig få vann under kjølen tenker jeg...

Kun en mils tur. Hvordan skal du da toppe 70 siders hentetråd?

Men hvordan ligger det forresten an med 40 fotere fra Sealine :wink: ...

Kjetil S

Hei Kjetil S

Planla egentlig på tøys en forberedelse dagen føre til å lage en "langtur" med de tingene som skal være med, deler, sjekk av tanker osv. osv. og masse bilder nedover meter for meter, men fant ut at det kanskje hadde blitt altfor for gæli å tøyse sånn med alle de hyggelige medlemmene her inne når jeg tilslutt røpet fra hvor og........til :nonod:

Sealine har jo en ganske lik denne som heter 42/5 som også i tillegg kan kjøre ut sofa`n bak. En meget flott modell og ganske bred med ca 4,20 i bredde.

Sealine har jo en ganske lik denne som heter 42/5 som også i tillegg kan kjøre ut sofa`n bak. En meget flott modell og ganske bred med ca 4,20 i bredde.

Så da ser vi deg i denne om et par år kanskje...?

Selv kunne jeg tenkt meg 43 foteren med aktercabin hvis jeg hadde hatt plass i havna og full konto...

Tror nok de fleste hadde sett humoren i en slik tråd, selv om tråden ble lenger enn turen.

Citroen DS. If I have to explain, you wouldn't understand...

Hei Kjetil S

Planla egentlig på tøys en forberedelse dagen føre til å lage en "langtur" med de tingene som skal være med, deler, sjekk av tanker osv. osv. og masse bilder nedover meter for meter, men fant ut at det kanskje hadde blitt altfor for gæli å tøyse sånn med alle de hyggelige medlemmene her inne når jeg tilslutt røpet fra hvor og........til :nonod:

En slik tråd kommer forhåpentligvis en dag.

Jeg gleder meg :-)

Så da ser vi deg i denne om et par år kanskje...?

Selv kunne jeg tenkt meg 43 foteren med aktercabin hvis jeg hadde hatt plass i havna og full konto...

Tror nok de fleste hadde sett humoren i en slik tråd, selv om tråden ble lenger enn turen.

nja, men 42/5`n var relativt langt inne en beite og bud ble gitt på en. Den er ikke solgt enda og jeg tror han blåser bort og får mindre for den nå enn hva jeg tlibøy.

43`n med aktercabin er en flott båt, men tror vel en 42/5 i 3 kabiners utgave vil gi deg bedre uteplass. Det blir jo dyrt i drift også da, som er noe å tenke på. F37`n er like gunstig om man kan si det som den jeg hadde i drift pga modernere motorer

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...