Kire Startet 6.Mai.2013 Link til dette innlegget Startet 6.Mai.2013 Hei Ja da var det endelig turen for sjøsetting av nybåten. Uttak ble utsatt 2,5 uke og de ble lange fårn si, men da er det straks langhelg. Henteturen ble ikke lang, bare ca 1 nautisk til bryggen Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 6.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2013 Det er vel en av de lengre henteturene i år ja. . Gratulere likavel.. Staselig båt dette Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
sap_2000 Svart 6.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2013 Grattis med vel overstått hentetur Kire Krana kunne vel løftet deg halveis for og spare diesel Gratulerer med flott og gjennomtenkt båt Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
SoBo Svart 7.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2013 Hentetur ja.. Flott skute detta. Sitér dette innlegget Stell og oppgradering av en gammel dame (Princess Riviera) Link to post
Marida Svart 7.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2013 Detta var flott skute gitt, grattis så mye med den lange hjemturen Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 7.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2013 Den så velholt og flott ut! Hva er de foldene på hekkhjørnene? er det for å spre ut propellstrømmen? Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Kjetil1 Svart 7.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2013 Flott båt. Det er nok godt å endelig få vann under kjølen tenker jeg... Kun en mils tur. Hvordan skal du da toppe 70 siders hentetråd? Men hvordan ligger det forresten an med 40 fotere fra Sealine ... Kjetil S Sitér dette innlegget Citroen DS. If I have to explain, you wouldn't understand... Link to post
Kire Svart 7.Mai.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2013 Den så velholt og flott ut! Hva er de foldene på hekkhjørnene? er det for å spre ut propellstrømmen? Hei Det er utløpet for eksos det. Jepp, båten er rimelig strøken nå ja! Sitér dette innlegget Link to post
Kire Svart 7.Mai.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2013 Flott båt. Det er nok godt å endelig få vann under kjølen tenker jeg... Kun en mils tur. Hvordan skal du da toppe 70 siders hentetråd? Men hvordan ligger det forresten an med 40 fotere fra Sealine ... Kjetil S Hei Kjetil S Planla egentlig på tøys en forberedelse dagen føre til å lage en "langtur" med de tingene som skal være med, deler, sjekk av tanker osv. osv. og masse bilder nedover meter for meter, men fant ut at det kanskje hadde blitt altfor for gæli å tøyse sånn med alle de hyggelige medlemmene her inne når jeg tilslutt røpet fra hvor og........til Sealine har jo en ganske lik denne som heter 42/5 som også i tillegg kan kjøre ut sofa`n bak. En meget flott modell og ganske bred med ca 4,20 i bredde. Sitér dette innlegget Link to post
Kjetil1 Svart 7.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2013 Sealine har jo en ganske lik denne som heter 42/5 som også i tillegg kan kjøre ut sofa`n bak. En meget flott modell og ganske bred med ca 4,20 i bredde. Så da ser vi deg i denne om et par år kanskje...? Selv kunne jeg tenkt meg 43 foteren med aktercabin hvis jeg hadde hatt plass i havna og full konto... Tror nok de fleste hadde sett humoren i en slik tråd, selv om tråden ble lenger enn turen. Sitér dette innlegget Citroen DS. If I have to explain, you wouldn't understand... Link to post
Folk I Båt Svart 7.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2013 Hei Kjetil S Planla egentlig på tøys en forberedelse dagen føre til å lage en "langtur" med de tingene som skal være med, deler, sjekk av tanker osv. osv. og masse bilder nedover meter for meter, men fant ut at det kanskje hadde blitt altfor for gæli å tøyse sånn med alle de hyggelige medlemmene her inne når jeg tilslutt røpet fra hvor og........til En slik tråd kommer forhåpentligvis en dag. Jeg gleder meg :-) Sitér dette innlegget Link to post
Kire Svart 7.Mai.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2013 Så da ser vi deg i denne om et par år kanskje...? Selv kunne jeg tenkt meg 43 foteren med aktercabin hvis jeg hadde hatt plass i havna og full konto... Tror nok de fleste hadde sett humoren i en slik tråd, selv om tråden ble lenger enn turen. nja, men 42/5`n var relativt langt inne en beite og bud ble gitt på en. Den er ikke solgt enda og jeg tror han blåser bort og får mindre for den nå enn hva jeg tlibøy. 43`n med aktercabin er en flott båt, men tror vel en 42/5 i 3 kabiners utgave vil gi deg bedre uteplass. Det blir jo dyrt i drift også da, som er noe å tenke på. F37`n er like gunstig om man kan si det som den jeg hadde i drift pga modernere motorer Sitér dette innlegget Link to post
Kjetil1 Svart 7.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2013 Jaja, jeg overlater det til deg å kose deg med stor Sealine. Vi har 34 fot som max i havna... Kjetil S Sitér dette innlegget Citroen DS. If I have to explain, you wouldn't understand... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.